برند تکنو موبایل به‌طور رسمی از گوشی هوشمند جدید تکنو پاپ ۸ در هند با مشخصات رقابتی رونمایی کرد. جدیدترین گوشی اقتصادی این شرکت دارای نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی اچ‌دی پلاس، تراشه‌ی Unisoc T606 و اندروید ۱۳ گو است. گوشی تکنو موبایل پاپ ۸ به نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی و پنل IPS مجهز شده که نرخ نوسازی […]

برند تکنو موبایل به‌طور رسمی از گوشی هوشمند جدید تکنو پاپ ۸ در هند با مشخصات رقابتی رونمایی کرد. جدیدترین گوشی اقتصادی این شرکت دارای نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی اچ‌دی پلاس، تراشه‌ی Unisoc T606 و اندروید ۱۳ گو است.

گوشی تکنو موبایل پاپ ۸ به نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی و پنل IPS مجهز شده که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را برای تجربه‌ بصری فراگیر ارائه می‌دهد. این گوشی دارای ابعاد ۸٫۵۵ × ۷۵٫۶ × ۱۶۳٫۹ میلی‌متر و مقاوم در برابر آب و رطوبت (IPX2) است.

تکنو پاپ ۸ به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مبتنی‌بر هوش مصنوعی با دیافراگم دوربین ƒ/۲.۰ و دوربین دوگانه پشتی ۱۲ مگاپیکسلی مبتنی‌بر هوش مصنوعی با دیافراگم ƒ/۱.۸۵، مجهز شده است.

گوشی اقتصادی تکنو دارای پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای Unisoc T606، حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 است که تا ۱ ترابایت قابلیت ارتقا دارد. این گوشی هوشمند موفق شد در بنچمارک انتوتو امتیاز ۲۴۰,۰۰۰ را به دست آورد.

گوشی موبایل پاپ 8 تکنو / Tecno Pop 8 سفید

گوشی موبایل پاپ 8 تکنو / Tecno Pop 8 مشکی

گوشی موبایل پاپ 8 تکنو / Tecno Pop 8 طلایی

گوشی جدید تکنو به باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با اتصال Type-C و یک شارژر ۱۰ واتی مجهز شده است. این گوشی هوشمند ۳۸ روز در حالت استندبای شارژدهی دارد و روی HiOS 13.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۳-Go اجرا می‌شود.

آرجیت تالاپاترا، مدیرعامل تکنو موبایل هند گفت: «در تکنو، ما به پر کردن شکاف دیجیتالی متعهد هستیم و تلاش می‌کنیم تا نوآوری را بدون فشار به بودجه‌ی مصرف‌کننده در دسترس قرار دهیم. سری POP نماینده‌ی این تلاش است و محصولات فوق‌العاده‌ای را برای کاربران مبتدی ارائه می‌دهد. این روش ما برای برقراری ارتباط با علاقه‌مندان به فناوری است.»

از نظر اتصال، تکنو پاپ ۸ از وای‌فای دو بانده، بلوتوث و جی‌پی‌اس پشتیبانی می‌کند. گوشی ارزان‌قیمت تکنو همچنین شامل بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از فناوری چندکاناله صدا DTS و حسگر اثر انگشت هوشمند است.

قیمت گوشی جدید تکنو برای نسخه‌ی ۴ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت، ۶۴۹۹ روپیه (۷۸ دلار) است که در پیشنهاد ویژه‌، با قیمت ۵۹۹۹ روپیه (۷۲ دلار) و همراه با مزایای بانکی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. تکنو پاپ ۸ از ۹ ژانویه (۱۹ دی) در سه رنگ سفید و مشکی و طلایی برای خرید از طریق آمازون دردسترس خواهد بود.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین