بازگشت مربی روس کشتی به ایران!
بازگشت مربی روس کشتی به ایران!

مربی روس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای دیدار با خانواده و پیگیری کارهای خود به کشورش رفته بود، از ابتدای اردوی فعلی این تیم در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده است.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، در پایان تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست و تکمیل ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، دور جدید تمرینات این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد از ۲۵ تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

پژمان درستکار که تیم اعزامی به مسابقات مجارستان را همراهی کرده بود، روز گذشته (دوشنبه) به جمع اردونشینان ملحق شد و کشتی‌گیرانی که در بوداپست کشتی گرفتند نیز در پایان هفته جاری به اردو خواهند آمد.

این در حالی است که عیسی حاجی‌اف مربی روس تیم ملی آزاد که از چندی پیش برای دیدار با خانواده و انجام کارهای خود راهی روسیه شده بود، نیز از ابتدای این اردو در تمرینات حاضر شده است.

با وجودی که اردوی پیش روی تیم ملی فرنگی به خارج از تهران منتقل شده و قرار است این تیم در شیراز تمریناتش را دنبال کند، تیم کشتی آزاد اردوی خارج از تهران نخواهد داشت و در کمپ تیم‌های ملی کارش را پیگیری خواهد کرد.

مسابقات جهانی ۲۰۲۳ که اولین مرحله از گزینشی المپیک پاریس خواهد بود، روزهای ۲۵ شهریور تا ۲ مهر در بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

 منبع :ورزش ۳