رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی جوانی که اقدام به برداشت غیرمجاز ۱۴ هزار تتر رمزارز از کیف پول دیجیتالی همکار خود کرده بود، خبر داد.   سرهنگ «امیرحسین سلیمانی» گفت‌: در پی شکایت مردی ۲۶ ساله مبنی بر برداشت غیرمجاز رمزارز از کیف پول دیجیتالی‌اش ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس […]

 رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی جوانی که اقدام به برداشت غیرمجاز ۱۴ هزار تتر رمزارز از کیف پول دیجیتالی همکار خود کرده بود، خبر داد.

 

سرهنگ «امیرحسین سلیمانی» گفت‌: در پی شکایت مردی ۲۶ ساله مبنی بر برداشت غیرمجاز رمزارز از کیف پول دیجیتالی‌اش ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کنند.

 

رئیس پلیس فتای فارس با بیان اینکه طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم همکار و دوست صمیمی شاکی بوده است، گفت: در ابتدا متهم منکر هرگونه اقدام مجرمانه شد، ولی با مواجهه با مستندات و ادله دیجیتالی به برداشت غیرمجاز ۱۴ هزار تتر رمزارز (حدود ۷ میلیارد ریال) اعتراف کرد.

 

وی گفت: شهروندان بهتر است به منظور پیشگیری از هرگونه دغدغه خاطری نسبت به خرید رمزارز و نگهداری آن در کیف‌های الکترونیکی خود، ابتدا دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و از ذخیره رمز‌های عبور و نام کاربری ۱۲کلمه‌ای روی گوشی‌های خود خودداری و در تراکنش‌های انتقال از صرافی‌ها از رمز‌های یک بار مصرف ایمیلی استفاده کنند.

+