مرد سال آسیا با نیم میلیون دلار پرسپولیسی می‌شود!
مرد سال آسیا با نیم میلیون دلار پرسپولیسی می‌شود!

در خبرها آمده بود؛ یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه پرسپولیس عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی قطر و باشگاه السد است که مذاکراتی نیز با این بازیکن انجام شده است. عبدالکریم حسن در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بود و فصل گذشته در تیم الجهرا کویت توپ می‌زد. این بازیکن چند […]

پرسپولیس, عبدالکریم حسن, فوتبال, مرد سال آسیا - مرد سال آسیا با نیم میلیون دلار پرسپولیسی می‌شود!

در خبرها آمده بود؛ یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه پرسپولیس عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی قطر و باشگاه السد است که مذاکراتی نیز با این بازیکن انجام شده است.

عبدالکریم حسن در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بود و فصل گذشته در تیم الجهرا کویت توپ می‌زد. این بازیکن چند روز پیش از تیم کویتی جدا شده و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و از این بابت مشکلی بابت حضور در پرسپولیس نخواهد داشت.

پیگیری های خبرنگارزیرنویس نشان می دهد که مرد سال سابق آسیا خیلی هم بازیکن گرانقیمتی هم محسوب نمی شود.

ظاهرا عبدالکریم حسن حاضر است با رقم ۵۰۰ هزار دلار برای نیم فصل پرسپولیسی شود.

باشگاه پرسپولیس در حالی که این‌ روزها به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود، مذاکراتی را با چند بازیکن داخلی و خارجی نیز آغاز کرده تا زمان را برای نقل‌وانتقالات زمستانی از دست ندهد.

رضا درویش که سابقه خوبی در نقل و انتقالات تابستان سال گذشته دارد، دست به کار شده و یکی از بازیکنانی که به او معرفی شده مدافع چپ مشهور قطری است.

عبدالکریم حسن یک مدافع چپ قد بلند، سرزن، تکنیکی و رونده است که در امور دفاعی نیز امتحان خود را پس داده است.

البته فعلا همه چیز در حد معرفی بوده و رضا  درویش و باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکره جدی با مرد سال سابق آسیا نداشته است.

جالب تر می شود وقتی بدانید حدود سه سال پیش، عبدالکریم حسن، بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ پرسپولیس را قدرتمندترین تیم قاره کهن معرفی کرد.

عبدالکریم حسن در بخشی از گفت‌وگوی بلند خود با سایت Goal گفت: قدرتمندترین تیم قاره آسیا پرسپولیس است. بازیکنان این تیم در زمین قدرت جسمانی بالایی دارند و خط دفاعی‌شان بسیار فشرده است.

این بازیکن تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه السد دوحه افزود: گل زدن به تیم پرسپولیس سخت است. در رده دوم قدرتمندترین تیم‌های قاره آسیا الهلال عربستان جای می‌گیرد.

حالا با این نگاهی که عبدالکریم حسن به تیم پرسپولیس دارد آیا احتمال قرمزپوش شدن او بیشتر می شود یا اینکه…؟

منبع: خبـر ورزشی