معمولا هافبک‌ها تبدیل به مربیان خوبی می‌شوند اما این ذهنیت تا به این جای کار در مورد مجتبی جباری صادق نبوده است. مجتبی جباری خیلی دوست داشت کار مربیگری را در استقلال استارت بزند. او در زمان شفر با مربی آلمانی دیدار کرد و آماده ی ورود به کادر فنی استقلال شد اما مخالفت مدیر […]

- جای ۸ شاکی روی نیمکت استقلال است نه کتابفروشی!

معمولا هافبک‌ها تبدیل به مربیان خوبی می‌شوند اما این ذهنیت تا به این جای کار در مورد مجتبی جباری صادق نبوده است.

مجتبی جباری خیلی دوست داشت کار مربیگری را در استقلال استارت بزند. او در زمان شفر با مربی آلمانی دیدار کرد و آماده ی ورود به کادر فنی استقلال شد اما مخالفت مدیر عامل وقت مانع از این شد که مجتبی جباری مربیگری را استارت بزند. در ادامه مجتبی جباری چند جلسه ای در تمرینات تیم ماشین سازی دیده شد. تیمی که هدایتش بر عهده وحید بیاتلو بود. این حضور در حد مشاوره بود و در ادامه مجتبی جباری پیشنهاد ساکت الهامی را برای حضور در کادر فنی تیم هوادار قبول نکرد!

پیش بینی می‌شد، مجتبی جباری استارت سرمربیگری را از تیم نیروی زمینی در لیگ ۲ بزند و با هدایت این تیم به لیگ یک راه برای ادامه ی کار خود هموار کند اما این قبول همکاری هم خیلی طولانی نبود و مجتبی جباری خیلی زود هدایت این تیم تهرانی را رها کرد و بعد از این فعل و انفعالات بود که ترجیح داد به یکی از شغل‌های مورد علاقه اش بپردازد؛ کافه کتاب.

مجتبی جباری که در بازیگری یکی از بهترین‌ها و پاس‌هایش میلی متری بود، به نظر در مربیگری بیشتر ایده آل گرا است. به خصوص بعد از تجربه ی تلخی که در نیروی زمینی داشت. شاید در آینده اگر با پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم استقلال مواجه شود، هیچ بعید نیست برای مدتی کافه کتاب را رها کند و در مستطیل سبز دوباره حاضر شود.

دیدیم او کلاس‌های مربیگری را یکی پس ازدیگری پشت سر گذاشت و در کلاس‌های علمی متعددی پیرامون فوتبال و مربیگری شرکت کرده است. این‌ها همه از علاقه ویژه ی مجتبی جباری برای مربیگری خبر می‌دهد. به نظر کافه کتاب تنها فرصتی است که تا شروع مربیگری به یکی از کارهای مورد علاقه اش بپردازد و در روزهای دور از فوتبال برنامه ای برای پرداخت و پیگیری داشته باشد.

منبع: خبـر ورزشی