به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، سرهنگ «محمدعلی حق‌وردیان» افزود: به دنبال وصول خبری مبنی بر سنگ پراکنی تعدادی از افراد به اتوبوس های شرکت واحد و شکستن شیشه آن‌ها، بررسی های اولیه در این خصوص آغاز شد. وی اضافه کرد: با بررسی های کارشناسی، سرنخ‌هایی در این خصوص پیدا شد و به دنبال آن، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، سرهنگ «محمدعلی حق‌وردیان» افزود: به دنبال وصول خبری مبنی بر سنگ پراکنی تعدادی از افراد به اتوبوس های شرکت واحد و شکستن شیشه آن‌ها، بررسی های اولیه در این خصوص آغاز شد.

وی اضافه کرد: با بررسی های کارشناسی، سرنخ‌هایی در این خصوص پیدا شد و به دنبال آن، یک نفر از عاملین مخل نظم و امنیت عمومی دستگیر شد.

سرهنگ حقوردیان با اشاره به اینکه این فرد به مرجع قضایی معرفی شده است، اظهار کرد: اقدامات تکمیلی درخصوص این پرونده آغاز شده و دستگیری افراد دیگری که اقدام به این کار کرده بودند، در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس  امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: افرادی که از این متهمان شکایتی داشته باشند، می توانند به پلیس امنیت عمومی مراجعه کرده و اعلام شکایت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حقوردیان با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس امنیت عمومی برای تامین نظم و امنیت در آذربایجان غربی، گفت: با مخلان نظم و امنیت با قدرت برخورد می کنیم که در این مسیر نیازمند همراهی مردم هستیم و شهروندان می توانند موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا