به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آخرین رقابت روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، در دیدار نهایی برابر میلاد الیرزایف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ […]

- مُهمدی به نقره بسنده کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آخرین رقابت روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، در دیدار نهایی برابر میلاد الیرزایف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر چنگ ویو وانگ از چین با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا ۹ بر دو به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. مهمدی در یک‌چهارم نهایی مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سه بر سه به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل آلان اوستایف از روسیه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

پیش از این امیرعبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز نخست ابن رقابت‌ها بود که در دور نخست مقابل حریف کروات یازده بر سه شکست خورد و حذف شد.
همچنین علی ارسلان ملی پوش سابق ایران و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان که برای صربستان کشتی می‌گیرد در وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان رفت که با شکست سنگین ۸ بر یک مقابل یونس امره باشار از ترکیه حذف شد.

سید دانیال سهرابی در ۶۷ و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که به ترتیب فردا شنبه و یکشنبه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا