چشم قطری‌ها به رکورد طلایی ایران در آسیا افتاد
چشم قطری‌ها به رکورد طلایی ایران در آسیا افتاد

زیرنویس؛ «هت تریک منحصر به فرد ایران در قهرمانی آسیا»، این مطلب شبکه الکاس قطر در معرفی قدرت شاگردان قلعه نویی در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر است. تیم ملی ایران با ۳ قهرمانی در جام ملت های آسیا( ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶) «تنها تیم تاریخ قاره کهن» است که ۳ بار متوالی این […]

زیرنویس؛ «هت تریک منحصر به فرد ایران در قهرمانی آسیا»، این مطلب شبکه الکاس قطر در معرفی قدرت شاگردان قلعه نویی در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر است.

تیم ملی ایران با ۳ قهرمانی در جام ملت های آسیا( ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶) «تنها تیم تاریخ قاره کهن» است که ۳ بار متوالی این جام را فتح کرده است. ایران همچنین در کنار کره با ۱۴ بار حضور در این  مسابقات رکورددار است.

آخرین قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات قاره ای به سال گذشته برمی گردد که در مسابقات کافا ۲۰۲۳ قهرمان شد. در زیر می توانید جشن قهرمانی یوزها را تماشا کنید.

شبکه مشهور قطری می نویسد که شاگردان قلعه نویی با تاریخی پربار در دوحه حضور دارند تا بتوانند بار دیگر قهرمان آسیا شوند و طلسم ۴۷ ساله را بشکنند.

ستارگان بزرگ ایران در این مسابقات بر اساس گزارش شبکه الکاس، مهدی طارمی ستاره پورتو، سردار آزمون، مهاجم آ.اس رم و محمد محبی، هافبک روستوف روسیه هستند.

پایان پیام/

 





منبع: فارس