تیم فوتبال استقلال در حالی از هفته جاری کار خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از سر خواهد گرفت که وضعیت این تیم در بازار نقل‌وانتقالات با اعلام بسته بودن پنجره زمستانی این باشگاه تا حدودی در ابهام قرار گرفته است. البته آبی‌ها این موضوع را چندان مهم ارزیابی نمی‌کنند. این در […]

- دومین بازیکن استقلال در راه قبرس؟/ پشت پرده پیشنهاد ساپینتو به شاگرد نکونام

تیم فوتبال استقلال در حالی از هفته جاری کار خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از سر خواهد گرفت که وضعیت این تیم در بازار نقل‌وانتقالات با اعلام بسته بودن پنجره زمستانی این باشگاه تا حدودی در ابهام قرار گرفته است. البته آبی‌ها این موضوع را چندان مهم ارزیابی نمی‌کنند.

این در حالی است که بعد از جدایی سعید مهدی از جمع آبی‌ها و انتقال احتمالی این بازیکن به قبرس، تنها تا امروز رافائل سیلوای برزیلی جایگزین این بازیکن شده است؛ هرچند قرارداد سیلوا نیز تا زمان باز نشدن پنجره این باشگاه ثبت نخواهد شد. نکته قابل توجه اینکه بعد از زمزمه‌های پیوستن سعید مهری به آپوئل قبرس و شاگردی دوباره ساپینتو برخی رسانه‌ها مدعی شدند ساپینتو برای جذب دومین استقلالی یعنی جعفر سلمانی نیز اقداماتی را انجام داده و احتمالا سلمانی هم راهی قبرس خواهد شد.

در همین رابطه فرهیختگان مدعی شد که این بازیکن در فهرست تقویت آپوئل در نیم‌فصل دوم قرار نداشته و سرمربی سابق استقلال روی سلمانی نظری ندارد. درباره این بازیکن همچنین شنیده می‌شود که احتمالا او در لیست خروجی نکونام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از لیست فروش زمستانی استقلال

منبع: خبـر ورزشی