اسماعیل‌نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده‌ایم لیگ برتری شویم
اسماعیل‌نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده‌ایم لیگ برتری شویم

بازیکن مازندرانی تیم رازین پلیمر با اشاره به روند شکست ناپذیری این تیم در لیگ دسته یک والیبال گفت: قسم خوردیم به سوپر لیگ برویم.

سید احمد اسماعیل‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس درمورد شرایط تیم والیبال رازین پلیمر در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: لطف خدا تا کنون شامل حال ما شده و توانسته‌ایم با تدبیر کادر فنی و عملکرد بازیکنان، تنها تیم بدون شکست لیگ یک باشیم. روز اولی که به این تیم آمدم مثل تمام بازیکنان فقط روی یک هدف متمرکز شدم و آن هم کسب سهمیه سوپر لیگ بود.

وی افزود: این فصل به تیم رازین پلیمر اضافه شدم، اما گویی سال‌هاست هداوندی و تیمش را می‌شناسم؛ اینجا به معنای واقعی کلمه، بازیکنان حرفه‌ای بودن و والیبال واقعی را درک می‌کنند. باور کنید رازین پلیمر تیم نیست؛ ما هرگز در طول تمرینات فشار را حس نمی‌کنیم، زیرا اینجا را خانه خود و رازین را یک خانواده می‌دانیم.

دریافت کننده تیم والیبال رازین پلیمر خاطرنشان کرد: مرتضی هداوندی به عنوان سرمربی دانش خود را به لیگ یک دیکته کرده و بازیکنان نیز مثل سرباز برای رسیدن به لیگ برتر هم قسم شدند. فلسفه جدیدی با حضور این مربی و رازین پلیمر به والیبال ایران تزریق شده و در صورت حضور در لیگ برتر معتقدم اهالی والیبال باید شاهد یک پدیده جدید باشند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس