از ملی پوشان ایران در دیدار مقابل فلسطین در سال ۲۰۱۱ یک نفر به کادر فنی تیم ایران اضافه شده است.

نگاهی به اسامی ملی‌پوشان کشورمان در آخرین رویارویی مقابل تیم فلسطین مشخص می‌کند تیم ملی فوتبال کشورمان در یک دیدار غیر رسمی در سال ۲۰۱۸ در دوحه که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید با ترکیب: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، رامین رضاییان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، اشکان دژاگه، سردار آزمون و مهدی طارمی به مصاف فلسطین رفته است.

 از آن جمع تقریبا ۸ نفر در ترکیب اصلی و ۴ نفر روی نیمکت (حسین حسینی، پیام نیازمند، احصان حاج صفی و امید ابراهیمی) هنوز تیم ملی را همراهی می کنند. اما پیش از این دیدار (که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد) پنجمین رویارویی این دو تیم (بازی ماقبل آخر) در سال ۲۰۱۱ برگزار شد که از آن تیم در حال حاضر کریم انصاری فر و احسان حاج‌صفی همچنان به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی کشورمان حضور دارند.

نکته جالب توجه درباره بازیکنان آن تیم ملی در سال ۲۰۱۱ اینکه آندرانیک تیموریان هافبک سرشناس اسبق تیم استقلال و عضو کادر فنی تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های فعلی آن زمان در جمع بازیکنان ایران به مصاف فلسطین رفته بود. دیدار دوستانه‌ای که در استادیوم آزادی با نتیجه ۷ بر صفر به سود شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید. کریم انصاری فرد در نیمه دوم آن دیدار به جای محمد قاضی به میدان آمد و موفق شد یکی از گل‌های ایران را به ثمر برساند. احسان حاج صفی نیز در آن مسابقه ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی به میدان رفت.

تیم‌های ایران و فلسطین در اولین مسابقه جام ملت های ۲۰۲۳ فردا از ساعت ۲۱ در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم خواهند رفت.

یک استقلالی مرد ویژه دیدار ایران - فسطین
لیست بازیکنان اصلی و ذخیره ایران در آخرین رویارویی با فلسطین در سال ۲۰۱۸

منبع: خبـر ورزشی