رانگنیک علیه تن هاگ؛ سانچو اتفاقاً آدم منضبطی است!
رانگنیک علیه تن هاگ؛ سانچو اتفاقاً آدم منضبطی است!

به گزارش زیرنویس، سرمربی سابق منچستر یونایتد، رالف رانگنیک مدعی شد که حتی یک مشکل انضباطی نیز با سانچو نداشته است. بازیکنی که به دلیل مسائل انضباطی از سوی تن هاگ اخراج و مجبور به ترک تیم و انتقال دورتموند شد. رانگنیک، سرمربی کنونی تیم ملی اتریش که ۶ ماه هدایت منچستر یونایتد را برعهده […]

به گزارش زیرنویس، سرمربی سابق منچستر یونایتد، رالف رانگنیک مدعی شد که حتی یک مشکل انضباطی نیز با سانچو نداشته است. بازیکنی که به دلیل مسائل انضباطی از سوی تن هاگ اخراج و مجبور به ترک تیم و انتقال دورتموند شد.

رانگنیک، سرمربی کنونی تیم ملی اتریش که ۶ ماه هدایت منچستر یونایتد را برعهده داشت به دفاع از سانچو پرداخت و در مصاحبه با اسکای آلمان مدعی شد که او انسانی آرام و شریف است.

- رانگنیک علیه تن هاگ؛ سانچو اتفاقاً آدم منضبطی است!

سرمربی پیشین شیاطین سرخ گفت: او زمان خوبی در دورتموند داشت و در یونایتد نیز وقتی سلامت بود، برای من خوب کار کرد و مطیع بود. او اصلا در این فصل شانس حضور در ترکیب را پیدا نکرد. او حالا باید در دورتموند به رتیم اصلی بازگردد به نظرم می‌تواند به فرم قبلی خود بازگردد.

این اظهارات در حالی رخ داده که پیش از آغاز فصل، تن هاگ در مصاحبه‌ای توانایی بازیکن خود را زیر سوال برد و این بازیکن نیز از حضور در تمامی تمرینات تیم اخراج شد.

پایان پیام/





منبع: فارس