زنی میانسال پیش از مرگ روی تخت بیمارستان مدعی شد شوهرش او را به آتش کشید اما همسر مقتول این ادعا را رد می‌کند. تحقیقات جنایی درباره مرگ زنی میانسال که دچار سوختگی شدید شده بود، آغاز شد تا حقیقت ماجرای مرگبار کشف شود. ساعت اولیه صبح امروز ماموران پلیس پایتخت در تماس با بازپرس […]

 زنی میانسال پیش از مرگ روی تخت بیمارستان مدعی شد شوهرش او را به آتش کشید اما همسر مقتول این ادعا را رد می‌کند.

تحقیقات جنایی درباره مرگ زنی میانسال که دچار سوختگی شدید شده بود، آغاز شد تا حقیقت ماجرای مرگبار کشف شود.

ساعت اولیه صبح امروز ماموران پلیس پایتخت در تماس با بازپرس کشیک قتل تهران از مرگ زن ۵۰ساله‌ای خبر داند که بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده بود. به این ترتیب بازپرس جنایی دستور شروع تحقیقات را صادر کرد. این در حالی بود که جسد زن فوت‌شده به سردخانه بیمارستان انتقال یافته بود.

بازپرس کشیک قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و همزمان تحقیقات درباره نحوه سوختگی مرگبار زن آغاز شد. بررسی‌ها از کادر درمانی، پرونده درمانی و خانواده زن فوت‌شده حکایت از آن داشت که ماجرای سوختگی مرگبار حدود ساعت  ۱۰ و نیم شب پنجشنبه گذشته اتفاق افتاده است.

همچنین مشخص شد در زمان وقوع آتش‌سوزی، ماموران آتش‌نشانی هم خبردار شده‌ و در محل حضور یافته‌اند‌. آتش‌نشانان پس از حضور در محل اعلام‌شده خودرو پیکان‌وانت را که سوخته بود خاموش و پس از اطفای حریق بدن نیمه‌جان زن ۵۰ساله‌ را از خودرو خارج کردند و تحویل اورژانس دادند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد زن سوخته که در بیمارستان در شرایط بحرانی به سر می‌برد قبل مرگ به کادر درمانی گفته بود شوهرش او را آتش زده است.

این زن گفته بود: شوهرم پیکان‌وانت را نگه داشت و پس از پیاده شدن به سمت صندلی شاگرد آمد و به من گفت بیا مشکلات‌مان را حل کنیم و طلاقت بدهم. گفتم من مشکلی ندارم. او یک بطری برداشت و مایع داخل آن را به طرفم پاشید اول فکر کردم اسید است اما بوی بنزین می‌داد. او کبریت کشید و مرا آتش زد.

کارآگاهان پی بردند زن فوت‌شده در ساعات پایانی عمرش گفته‌های نامفهومی در مورد درخواست شوهرش از او بیان کرده و به نظر می‌رسد، درباره یک ملک صحبت کرده بود.

به این‌ ترتیب همسر زن جانباخته به عنوان مظنون تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: من پیکان‌وانتی دارم که با آن باربری می‌کنم. همیشه در ماشین بنزین نگه می‌دارم. زمان حادثه سیگار روشن کردم و ناگهان آتش شعله‌ور شد.

بررسی‌های بعدی فاش کرد این زوج با هم اختلاف داشتند و روز حادثه مرد میانسال همسرش را سوار ماشین کرده بود تا با هم به محضر بروند و جدا شوند. آنها خبر نداشتند برای طلاق اول باید در دادگاه درخواست بدهند. به همین دلیل مجبور ‌شدند از محضرخانه به خانه برگردند؛ اما در میانه راه با هم مشاجره کردند.

متهم در بازجویی‌ها این کشمکش‌ها را انکار کرد و گفت: می‌خواستم سیگار بکشم که بطری بنزین آتش گرفت.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد و بازپرس جنایی دستورات لازم برای ادامه تحقیقات را صادر کرده است.

اعتمادآنلاین

+