به گزارش زیرنویس، هزاران شهرک نشین خشمگین به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در نوار غزه با محاصره وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو با سر دادن شعارهایی ضد کابینه بنیامین نتانیاهو خواستار توافقی برای آزادی اسرای صهیونیستی شدند. پایگاه الشهاب فلسطین شنبه شب گزارش داد که صدها تظاهرکننده خشمگین، خیابان اصلی ایالون در مرکز […]

به گزارش زیرنویس، هزاران شهرک نشین خشمگین به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در نوار غزه با محاصره وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو با سر دادن شعارهایی ضد کابینه بنیامین نتانیاهو خواستار توافقی برای آزادی اسرای صهیونیستی شدند.

پایگاه الشهاب فلسطین شنبه شب گزارش داد که صدها تظاهرکننده خشمگین، خیابان اصلی ایالون در مرکز تل آویو را بستند و با سردادن شعارهایی خواستار کناره گیری بنیامین نتانیاهو از قدرت و آزادی فوری اسرای اسراییلی نزد گروه‌های مبارز فلسطینی در غزه شدند.

به گزارش منابع فلسطینی، خانواده‌های اسرای نظامیان صهیونیستی با سپری شدن ۱۰۰ روز اسارت نظامیان خود از آغاز عملیات طوفان الاقصی (۷ اکتبر) اعلام کردند در اعتراض به سیاست‌های جنگی کابینه نتانیاهو از امشب تحصن اعتراضی خود را در مقابل وزارت جنگ این رژیم آغاز می‌کنند.

به نوشته منابع عبری زبان، همزمان با برگزاری تجمع اعتراضی خانواده‌های اسرای صهیونیستی در مقابل وزارت جنگ این رژیم، کابینه جنگ اسراییل نیز برای ارزیابی ناآرامی‌ها در تل آویو و تداوم جنگ غزه نشستی ویژه برگزار می‌کنند.

از سوی دیگر، پایگاه عبری تایمز اسراییل گزارش داد که معترضان خشمگین اسراییلی به همراه خانواده‌های اسرا با هدف فشار به کابینه نتانیاهو و ابراز خشم خود به بی‌کفایتی کابینه در آزادی اسرای خود با ساخت مدلی شبیه تونل‌های زیرزمینی حماس در اطراف میدان موسوم به «ربوده‌شدگان» در تل آویو در همدردی با اسرای خود اعتراض خود را نشان دادند.

از سوی دیگر، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته اعلام کرد که دیوید بارنیا، رییس موساد، طی توافقی با قطر اعلام کرد که برای رفع نیازهای دارویی مجروحان اسیر صهیونیستی نزد حماس در غزه با قطر توافق کردیم تا محموله دارو ارسال شود.

از سوی دیگر، در ادامه حمله‌های راکتی و موشکی مبارزان فلسطینی در نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف غزه، اهالی سدیروت، شهرک مهاجر پذیر بزرگ اطراف نوار غزه در تظاهرات شامگاه شنبه تاکید کردند: در چنین شرایطی به هیچ عنوان حاضر به بازگشت به آنجا نیستیم.

منبع: مـهر