جنجال در جام جهانی قطر؛ مهدی طارمی «رامین رضاییان» را از ترکیب تیم ملی بیرون کرد
جنجال در جام جهانی قطر؛ مهدی طارمی «رامین رضاییان» را از ترکیب تیم ملی بیرون کرد

رامین رضاییان ستاره تیم ملی روایت جالبی از خط خوردنش در بازی مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ تعریف کرد.

تیم ملی فوتبال, جام جهانی قطر, جام ملت آسیا, رامین رضاییان, مهدی طارمی - جنجال در جام جهانی قطر؛ مهدی طارمی «رامین رضاییان» را از ترکیب تیم ملی بیرون کرد

تیم ملی فوتبال ایران امشب در اولین دیدار خود در جام ملتهای آسیا به مصاف فلسطین خواهد رفت. شاگردان امیر قلعه نویی در گروه C این رقابت ها با فلسطین، هنگ کنگ و امارات همگروه هستند. ایران در حالی پا به این مسابقات می گذارد که بعد از ژاپن و کره جنوبی شانس سوم کسب عنوان قهرمانی است.

رامین رضاییان ستاره تیم ملی و لیگ برتر در مصاحبه با عادل فردوسی پور درباره چرایی خط خوردنش از ترکیب تیم ملی در بازی مقابل انگلیس در جام جهانی گفت: قبل از بازی اول در جام جهانی من تمرینات عضو گروه ترکیب اصلی بودم اما در دو روز پشت سر هم مهدی طارمی در تمرینات چندبار از من پنالتی گرفت و همین موضوع باعث شد تا کارلوس کی روش که علاقه زیادی هم به من داشت من را از ترکیب بیرون بگذارد و صادق محرمی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

رضاییان پس از اتفاقات نیمه اول بازی مقابل انگلیس در نیمه دوم به ترکیب برگشت و بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و توانست در بازی مقابل ولز و آمریکا فیکس شود. او در بازی مقابل ولز توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند.

 

منبع: خبـر ورزشی