برند ورزشی آدیداس با همکاری لیونل مسی کفش ورزشی سامبا را با الهام گرفتن از قهرمانی ستاره آرژانتینی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ طراحی کرده و به زودی آن را وارد بازار خواهد کرد. این کفش ورزشی قرار است نشان‌دهنده دستاورد اخیر اسطوره آرژانتینی باشد که به عقیده بسیاری عنوان بهترین بازیکن تاریخ را از آن خود […]

برند ورزشی آدیداس با همکاری لیونل مسی کفش ورزشی سامبا را با الهام گرفتن از قهرمانی ستاره آرژانتینی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ طراحی کرده و به زودی آن را وارد بازار خواهد کرد. این کفش ورزشی قرار است نشان‌دهنده دستاورد اخیر اسطوره آرژانتینی باشد که به عقیده بسیاری عنوان بهترین بازیکن تاریخ را از آن خود کرده است. او در کنار قهرمانی در جام جهانی، هشتمین توپ طلای خود را در سال ۲۰۲۳ دریافت کرد.

«تابناک با تو» – کمپانی آدیداس کفش جدیدی برای دستاوردهای اخیر لیونل مسی طراحی کرده و به گزارش مجله جی‌کیو، در طراحی این کفش‌ها از چرم سفید ابری با اثر «جوهر بنفش انرژی» در پاشنه کفش استفاده شده و همچنین سه خط نمادین آدیداس نیز بر روی آن نقش خواهد بست. نام «سامبا» با مهر طلایی روی کفش و لوگوی مسی روی زبانه کفش قرار خواهد گرفت.

کفش جدید مسی با همکاری آدیداس تولید می‌شود

این کفش ورزشی قرار است نشان‌دهنده دستاورد اخیر اسطوره آرژانتینی باشد که به عقیده بسیاری عنوان بهترین بازیکن تاریخ را از آن خود کرده است. او در کنار قهرمانی در جام جهانی، هشتمین توپ طلای خود را در سال ۲۰۲۳ دریافت کرد. کفش سامبا آدیداس از دهه ۱۹۴۰ عرضه شد و طرح جدید به طراحی اصلی سامبا وفادار خواهد بود. این کفش قرار است به زودی با قیمت تخمینی ۱۲۷ دلار (۱۰۰ پوند) وارد بازار جهانی شود.

کفش جدید مسی با همکاری آدیداس تولید می‌شود

مسی هفته آینده با اینترمیامی به میادین باز می‌گردد و اولین بازی رقابتی او در پیش‌فصل در تاریخ ۱۹ ژانویه (۱ بهمن) برابر السالوادور برگزار می‌شود.

خبرورزشی

+