بنزما برای بازگشت به عربستان در جزیره گیر افتاد!
بنزما برای بازگشت به عربستان در جزیره گیر افتاد!

خبرنگار ورزشی فارس، طوفان مانع بازگشت بنزما به عربستان شد! این حرف های خانواده دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۲ در توجیه غیبت های متوالی ستاره فرانسوی از تمرینات الاتحاد است. بنزما با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو بعد از رونالدو دومین فوتبالیست پردرآمد دنیا به شمار می آید. سوپر گل ستاره […]

خبرنگار ورزشی فارس، طوفان مانع بازگشت بنزما به عربستان شد! این حرف های خانواده دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۲ در توجیه غیبت های متوالی ستاره فرانسوی از تمرینات الاتحاد است.

بنزما با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو بعد از رونالدو دومین فوتبالیست پردرآمد دنیا به شمار می آید. سوپر گل ستاره فرانسوی برای الاتحاد را در  زیر تماشا کنید.

بر اساس گزارش امروز (یکشنبه) نشریه مارکا، خانواده بنزما بلافاصله بعد از خط خوردن نام این بازیکن از اردوی دبی از سوی گایاردو به دلیل غیبت های متوالی این بازیکن از تمرینات واکنش نشان دادند.

خانواده بنزما به رسانه مادریدی خبر دادند که این بازیکن در جزیره موریس «به خاطر طوفان گیر افتاده» به همین خاطر نتوانسته این جزیره را در چند روز گذشته ترک کند و به عربستان برگردد.

پایان پیام

منبع: فارس