به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال برای سفری دو روزه و پیگیری مطالبات آبی پوشان از باشگاه الوصل، راهی دبی شده بود و جمعه شب نیز به ایران بازگشت. اما موضوعی که باعث ابهام درخصوص سفر خطیر شده بود، علت مطالبات استقلال از صدرنشین لیگ امارات بود. از آنجایی […]

- طلب میلیاردی استقلال از صدرنشین امارات

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال برای سفری دو روزه و پیگیری مطالبات آبی پوشان از باشگاه الوصل، راهی دبی شده بود و جمعه شب نیز به ایران بازگشت. اما موضوعی که باعث ابهام درخصوص سفر خطیر شده بود، علت مطالبات استقلال از صدرنشین لیگ امارات بود.

از آنجایی که باشگاه استقلال هیچ نقل و انتقال و ترانسفری با باشگاه الوصل نداشته است، این ابهام پیش آمده بود که طلب آبی‌ها از این تیم اماراتی پیرامون چه پرونده‌ای است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع به زمان حضور استقلال در امارات و برپایی اردویی پیش از جدال مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال برمیگردد.

در آن زمان که هدایت استقلال بر عهده فرهاد مجیدی بود، آبی‌ها در محل استادیوم اختصاصی باشگاه الوصل، اردویی را برگزار کردند که قرار شد مبلغ توافق شده برای این اردو یعنی ۲۵۰ هزار دلار، به حساب تیم اماراتی پرداخت شد و برای این منظور، ۶۴ هزار دلار به عنوان پیش پرداخت به یکی از مسئولان الوصل پرداخت گردید.

استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که این مبلغ از محل درآمد‌های باشگاه در AFC به حساب الوصل واریز شود که این اتفاق نیز رخ داد، ولی مسئله این است که ۶۴ هزار دلار پیش پرداخت از مبلغ توافق شده ۲۵۰ هزار دلار کسر نشده و در واقع آبی‌ها ۳۱۴ هزار دلار به تیم اماراتی پرداخت کرده اند.

گفته می‌شود آن فرد در باشگاه الوصل که مبلغ ۶۴ هزار دلار را دریافت کرده، اکنون مسئولیتی در این باشگاه ندارد و او این رقم را به استقلالی‌ها عودت نداده است و به همین منظور بود که علی خطیر برای پیگیری این مسئله و طرح احتمالی شکایت استقلال از این فرد راهی امارات شده بود.

آنگونه که عنوان شده، این شخص ایرانی است و به باشگاه استقلال اعلام کرده تنها ۳۰ هزار دلار از مبلغ مذکور را می‌تواند به آبی‌ها عودت دهد و خطیر نیز به همین منظور و برای زنده کردن طلب آبی‌ها راهی امارات شده بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا