گادوین منشا یکی از بازیکنان خارجی فوتبال ایران است که هم در پرسپولیس و هم استقلال بازی کرده. منشا که با پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در زمان برانکو صعود کرده بود، پس از کنار گذاشته شدنش از لیست این تیم به استقلال پیوست و حتی در دربی شانس این را داشت که از […]

- رحمتی نگذاشت در دربی به بیرانوند پنالتی بزنم/ در استقلال بازی کردم اما پرسپولیسی هستم

گادوین منشا یکی از بازیکنان خارجی فوتبال ایران است که هم در پرسپولیس و هم استقلال بازی کرده. منشا که با پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در زمان برانکو صعود کرده بود، پس از کنار گذاشته شدنش از لیست این تیم به استقلال پیوست و حتی در دربی شانس این را داشت که از روی نقطه پنالتی دروازه بیرانوند را باز کند اما صحبت های مهدی رحمتی با او باعث شد تا فرشید اسماعیلی پشت توپ قرار بگیرد و او با یک ضربه چیپ توپ را به بیرون بزند.

منشا مصاحبه ای مفصل با تی وی پلاس انجام داده که گزیده ای از صحبت های او را در ادامه می‌خوانید:

  • در حال حاضر بازیکن فولاد هستم و با این تیم قرارداد دارم اما علاقه قلبی ام به پرسپولیس است.
  • لوئیس فیگو هم از بارسلونا به رئال مادرید رفت، رفتن من هم از پرسپولیس به استقلال کاملا فوتبالی بود.
  •  رحمتی به من گفت نزن به خاطر اینکه بیرانوند تو را میشناسد. من به او گفتم منم بیرانوند را خوب میشناسم و میدانم چطوری به او پنالتی بزنم اما رحمتی توپ را از من گرفت و به فرشید اسماعیلی داد. 
  • تولد دوستم دعوت شده بودم و جایی نشسته بودم که قلیان جلو من قرار گرفته بود ولی همه فکر کردند من قلیان می کشم. به خاطر همان قضیه مدیران مس رفسنجان مرا ۳۰ درصد جریمه کردند.
  • آقا یحیی مربی خیلی خوبی است و بین او و نکونام، گل محمدی را انتخاب می کنم. نکونام من را فصل پیش برای فولاد می خواست اما به خاطر ایجنتم که با کولیبالی یکی بود نتوانستم به فولاد بروم.

بیشتر بخوانید: دعوای پرسپولیس و AFC بالا گرفت؛ شکایت جنجالی از کنفدراسیون آسیا

منبع: خبـر ورزشی