هرچند مدتی از جدایی یحیی گل‌محمدی می‌گذرد، ولی هواداران پرسپولیس در خصوص این اتفاق سوال‌های زیادی در سر دارند و ابهامات بسیاری در این خصوص وجود دارد. مهم‌ترین سوال هواداران پرسپولیس این است که گل‌محمدی چطور قبل از استعفای خود لیست نقل‌وانتقالاتی را به مدیران باشگاه داد و از آن‌ها خواست تا برای جذب بازیکنان […]

- معمای حل‌نشده؛ چرا استعفای گل‌محمدی عجیب بود؟

هرچند مدتی از جدایی یحیی گل‌محمدی می‌گذرد، ولی هواداران پرسپولیس در خصوص این اتفاق سوال‌های زیادی در سر دارند و ابهامات بسیاری در این خصوص وجود دارد. مهم‌ترین سوال هواداران پرسپولیس این است که گل‌محمدی چطور قبل از استعفای خود لیست نقل‌وانتقالاتی را به مدیران باشگاه داد و از آن‌ها خواست تا برای جذب بازیکنان موردنظر اقدام کنند. آن‌ها همیشه این سوال را در ذهن دارند که اگر یحیی واقعا قصد استعفا داشت، چطور به مدیریت پرسپولیس اعلام کرد که اردوی خارجی و چند بازیکن را می‌خواهد تا برای حضور در نیم‌فصل دوم تیم را آماده کند.

در این بین شایعات مختلفی هم در خصوص جدایی گل‌محمدی مطرح شد که خود یحیی واکنشی به این صحبت‌ها نداشته است. یکی از این شایعات این بود که او وقتی دید تیمش توان بردن مس رفسنجان ته‌جدولی را ندارد، از سمت خود استعفا داد. در واقع بعضی معتقدند گل‌محمدی اگر مقابل مس رفسنجان پیروز می‌شد، امکان نداشت استعفا کند و به همین خاطر بود که روز قبلش لیست نفرات موردنیاز خود را تحویل باشگاه داده بود.

منبع: خبـر ورزشی