به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دیگو آرماندو مارادونا جونیور ایتالیایی-آرژانتینی، پسر مارادونای افسانه ای، اطمینان داد که پدرش به مرگ طبیعی از دنیا نرفته است. او در این رابطه گفت: «آن‌ها پدرم را به سرنوشت خود رها کردند وقتی می‌توانستند کار‌های خیلی بیشتری برایش انجام دهند.»  او همچنین فاش کرد که می‌داند مقصر […]

- ادعای پسر مارادونا: پدرم را کشتند!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دیگو آرماندو مارادونا جونیور ایتالیایی-آرژانتینی، پسر مارادونای افسانه ای، اطمینان داد که پدرش به مرگ طبیعی از دنیا نرفته است.

او در این رابطه گفت: «آن‌ها پدرم را به سرنوشت خود رها کردند وقتی می‌توانستند کار‌های خیلی بیشتری برایش انجام دهند.» 

او همچنین فاش کرد که می‌داند مقصر کیست و در واقع چه کسی باعث مرگ پدرش شد.

جونیور گفت: «تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و پرونده باز است. ما (فرزندان او) ایمان زیادی به عدالت آرژانتین داریم. من متقاعد شده ام که این قضیه نباید اینطور تمام می‌شد. آن‌ها پدرم را کشتند. این وظیفه من نیست که بگویم چه کسی این کار را انجام داده است. ایده خودم را دارم، اما نمی‌توانم آن را بگویم. آن‌ها او را به سرنوشت خود رها کردند، زمانی که می‌شد برای پدرم کار‌های خیلی بیشتری انجام داد. من قول دادم تا آخرین روز زندگی ام برای عدالت مبارزه خواهم کرد.»

جونیور در ادامه توضیح داد: «احساس پوچی هرگز از بین نمی‌رود. اما عشقی که همه به او نشان می‌دهند، حداقل تا حدودی درد را کاهش می‌دهد. من سعی می‌کنم چیز‌ها را از جنبه مثبتش ببینم. من مدت زیادی با مادرم و تمام خانواده برای به رسمیت شناختن فرزند دیگو بودن جنگیدیم و در نهایت این افتخار را داشتم که با او صمیمی باشم و رابطه عادی پسر و پدری داشته باشیم. ما چهار سال بسیار خوب داشتیم. من به طور کامل مرگ او را نپذیرفته ام. فکر می‌کنم هرگز نپذیرم. پدرم زود از دنیا رفت.»

جونیور در مورد شنیدن خبر مرگ پدرش گفت: «در آن زمان مریض بودم. به دلیل کووید در بیمارستان بستری بودم و نمی‌توانستم به آرژانتین بروم. پیامی از یک دوست اسپانیایی دریافت کردم، اما هیچ نظری در مورد چیزی که شنیدم، نداشتم. تلویزیون را روشن کردم و دیدم که همه در مورد مرگ پدرم صحبت می‌کنند. سپس همسرم این خبر را تایید کرد.»

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا