به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رشید مظاهری دروازه بان باتجربه و باسابقه فوتبال ایران که در ابتدای این فصل به نساجی قائمشهر پیوسته بود به زودی از این تیم جدا خواهد شد. مظاهری که در ۱۴ مسابقه برای نساجی به میدان رفته بود با تصمیم سیدمهدی رحمتی در ابتدای فصل به این تیم پیوست، […]

- جدایی رشید مظاهری از نساجی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رشید مظاهری دروازه بان باتجربه و باسابقه فوتبال ایران که در ابتدای این فصل به نساجی قائمشهر پیوسته بود به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

مظاهری که در ۱۴ مسابقه برای نساجی به میدان رفته بود با تصمیم سیدمهدی رحمتی در ابتدای فصل به این تیم پیوست، اما به نظر می‌رسد بعد از تغییراتی که در کادر فنی این تیم به وجود آمده قصد ماندن در نساجی را ندارد.

مظاهری ۳۴ ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی مثل فولاد، ذوب آهن، استقلال، تراکتور و پیکان را در کارنامه دارد در نیم فصل دوم تیم دیگری خواهد داشت، اما فعلا مشخص نیست مقصد او کدام تیم است.

بهترین دروازه بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ در ذوب آهن این فصل در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم برای نساجی به میدان رفت، اما به نظر می‌رسد با وجود مجموعه‌ای از مشکلات در این تیم قصد جدایی دارد.

با این وجود به نظر می‌رسد مظاهری یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود و با توجه به تجربه‌ای که دارد نگاه برخی تیم‌ها که در حساس‌ترین پست دچار مشکل هستند را به خود جلب خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا