دبیر فدراسیون والیبال: دنبال یک مربی بزرگ خارجی هستیم
دبیر فدراسیون والیبال: دنبال یک مربی بزرگ خارجی هستیم

بعد از صحبت‌های آقای داورزنی و پیرو سیاست‌های فدراسیون والیبال برای تقویت کادر فنی تیم ملی، دنبال یک مربی بزرگ خارجی هستیم.

دبیر فدراسیون والیبال اعلام کرد، این فدراسیون تمایل دارد یک مربی بزرگ خارجی در اولین فرصت به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اضافه شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تقویت کادر فنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: بعد از صحبت‌های آقای داورزنی و پیرو سیاست‌های فدراسیون والیبال برای تقویت کادر فنی تیم ملی، دنبال یک مربی بزرگ خارجی هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه والیبال ایران در جهان و سوابق خوب در قراردادهای خارجی، بسیاری از بزرگان والیبال دنیا تمایل دارند که با ما همکاری کنند، ولی اسم بردن از آنها در مقطع کنونی و برای پیشبرد منطقی مذاکرات، درست نیست.

تقوی همچنین خاطر نشان کرد: نمی‌خواهیم احساسی تصمیم بگیریم و از طرفی تمایل داریم که این مربی بزرگ خارجی، هر چه سریع‌تر و در اولین فرصت به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شود.

به گزارش تسنیم، اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا از روز گذشته در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد

منبع :تسنیم