یکی از بدشانسی‌های پرسپولیس در این فصل مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بود. مدافع باکیفیت و ملی پوش قرمزها در بازی تیم ملی مقابل قطر در تورنمنت اردن با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و به احتمال فراوان این فصل را به طور کامل از دست خواهد داد. قرارداد پورعلی‌گنجی با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد […]

- زمان تمدید قرارداد ستاره مصدوم پرسپولیس مشخص شد

یکی از بدشانسی‌های پرسپولیس در این فصل مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بود. مدافع باکیفیت و ملی پوش قرمزها در بازی تیم ملی مقابل قطر در تورنمنت اردن با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و به احتمال فراوان این فصل را به طور کامل از دست خواهد داد. قرارداد پورعلی‌گنجی با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد ولی باشگاه پرسپولیس قصد دارد به زودی قرارداد این مدافع را به مدت دو فصل دیگر تمدید کند. بعد از مصدومیت مرتضی ،گل محمدی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد که فورا قرارداد پورعلی‌گنجی تمدید شود.

پیشنهادی که با موافقت باشگاه پرسپولیس همراه شد و مدیرعامل سرخ پوشان هم از پیشنهاد تمدید قرارداد پورعلی‌گنجی استقبال کرد. با این حال تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و قرارداد مرتضی تمدید نشده است. شنیده‌های ما حاکی از آن است که بعد از پایان جام ملت‌های آسیا و بازگشت اعضای تیم ملی به ایران ،قرار است قرارداد پورعلی‌گنجی به مدت ۲ فصل دیگر تمدید شود. مرتضی در حال حاضر همراه تیم ملی در قطر حضور دارد و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با این بازیکن را به بعد از بازگشت این بازیکن به ایران موکول کرده است.

همچنین با توجه به اینکه این مدافع تا پایان فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود،احتمال خارج کردن نام پورعلی‌گنجی وجود دارد. در صورتیکه باشگاه پرسپولیس چنین تصمیمی بگیرد،ابتدا قرارداد مرتضی تمدید خواهد شد و سپس نام این مدافع از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد تا بازیکن جدیدی جذب شود.

منبع: خبـر ورزشی