«جف پو»، تحلیل‌گر شرکت Haitong International Securities در یادداشت جدید خود برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری روی سهام اپل را دارند، اعلام کرد که تمام اعضای خانواده آیفون ۱۶ به رم ۸ گیگابایتی مجهز می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های معمولی سری آیفون ۱۵ از ۶ گیگابایت رم و مدل‌های پرو از ۸ گیگابایت رم استفاده […]

«جف پو»، تحلیل‌گر شرکت Haitong International Securities در یادداشت جدید خود برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری روی سهام اپل را دارند، اعلام کرد که تمام اعضای خانواده آیفون ۱۶ به رم ۸ گیگابایتی مجهز می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های معمولی سری آیفون ۱۵ از ۶ گیگابایت رم و مدل‌های پرو از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند.

ارتقای مودم ۵G در آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس

پو همچنین مدعی است که آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس برای اولین‌بار از تراشه ۳ نانومتری A۱۸ استفاده خواهند کرد. مدل‌های پرو نیز به تراشه A۱۸ پرو و مودم X۷۵ کوالکام مجهز می‌شوند. تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۵ مودم X۷۰ دارند و مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ نیز از همین مودم استفاده خواهند کرد. اما مدل‌های پرو با این ارتقا به سرعت ۵G بالاتری دسترسی پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

این تحلیل‌گر سرشناس یک‌بار دیگر تأکید کرده است که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو از دوربین فوق‌عریض قوی‌تری استفاده خواهند کرد که رزولوشن آن از ۱۲ به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا می‌یابد. پیش‌تر «مینگ-چی کو»، دیگر تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

آیفون ۱۶ چگونه خواهد بود؟

در نهایت پو می‌گوید آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس از فناوری وای‌فای ۶E پشتیبانی می‌کنند که در حال حاضر منحصر به مدل‌های آیفون ۱۵ پرو است. آیفون ۱۵ معمولی و پلاس تنها به وای‌فای ۶ دسترسی دارند. وای‌فای ۶E سرعت بالاتر و نرخ تأخیر پایین‌تری ارائه می‌کند.

به باور جف پو، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس ممکن است وای‌فای ۷ داشته باشند اما ظاهراً این قابلیت هنوز قطعی نشده است. با توجه به این که هنوز ماه‌ها تا آغاز تولید این خانواده باقی مانده است، در آینده اخبار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین