به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی تجهیزات پزشکی غیر مجاز در محدوده مرکز تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری تجهیزات پزشکی غیر مجاز در ساختمانی اداری در مرکز تهران  دپو و نگهداری […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی تجهیزات پزشکی غیر مجاز در محدوده مرکز تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری تجهیزات پزشکی غیر مجاز در ساختمانی اداری در مرکز تهران  دپو و نگهداری می شود.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند محل دفتر شرکت پخش تجهیزات پزشکی  بوده مقادیر انبوهی ویال لیدوکائین و ویال مزوتراژی و … غیرمجاز در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد ۱۴۱۲۵ قلم ویال لیدوکائین و ویال مزوتراژی و …  بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق فاقد استاندارد لازم بوده و  سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

منبع خبر: رکنـا