از همه عذرخواهی می‌کنم/ بارسلونا برمی‌گردد!
از همه عذرخواهی می‌کنم/ بارسلونا برمی‌گردد!

ژاوی از عملکرد تیمش در فینال سوپرجام اسپانیا ناراضی است و از هواداران بارسلونا عذرخواهی کرد.

- از همه عذرخواهی می‌کنم/ بارسلونا برمی‌گردد!

بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا با نتیجه ۴-۱ به رئال مادرید باخت و شب غمگینی برای هوادارانش رقم زد. ژاوی هرناندس، سرمربی این تیم بعد از بازی گفت: «با امید و انگیزه زیادی به این بازی آمده بودیم اما متاسفانه به بدترین بازی فصل‌مان تبدیل شد. شروع بسیار بدی داشتیم. زمانی که نتیجه ۳-۱ شد کارمان بسیار سخت شد. رئال مادرید در ضدحملات بسیار خوب عمل کرد و ما نتوانستیم جلوی ضدحملات آنها و تغییر فاز بازی را بگیریم، و امروز روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم.»

ژاوی در ادامه از هواداران عذرخواهی کرد و نوید روزهای بهتری برای آبی‌اناری‌ها را داد: «از همه هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. من در زندگی شکست‌های زیادی را تجربه کردم اما از این شکست درس می‌گیریم و بارسلونا برخواهد گشت.»

مربی کاتالانی در پاسخ به این سوال که چنین شکستی چه نفعی برای تیم خواهد داشت، اظهار داشت: «شاید باعث شود که از این به بعد بهتر رقابت کنیم. قطعا روزهای سختی خواهیم داشت و انتقادات زیادی به ما وارد خواهد شد اما باید همه آنها را بپذیریم چون در سطح فینال نبودیم. باید ریکاوری کنیم و برای جام‌های دیگر به تلاش ادامه دهیم.»

ژاوی همچنین در مورد خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه افزود: «فعلا نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنیم. شرایط باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد که بازیکن بخریم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی