به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و بحرین از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه جاسم بن حمد و با قضاوت نینگ ما به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر یک کره جنوبی به پایان رسید. ترکیب تیم ملی کره جنوبی: کیم سئونگ جیو، سئول یونگ وو، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و بحرین از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه جاسم بن حمد و با قضاوت نینگ ما به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر یک کره جنوبی به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی کره جنوبی: کیم سئونگ جیو، سئول یونگ وو، جونگ سئونگ هیون، کیم مین جائه (۷۲- کیم یونگ وون)، لی کی (۵۲- کیم تائه هوان)، لی کانگ این، این بئوم هوانگ، پارک یانگ وو، لی جائه سونگ (۷۲- جئونگ وو یئونگ)، سون هیونگ مین

ترکیب تیم ملی بحرین: ابراهیم لطف الله، علی حسن علی سلمین، ولید محمد الحیام، امین بنادی، عادل محمد (۷۲- مهدی فیصل الحمیدان)، مارهون، محمد الحردان، موزس جونا (۶۶- خلایف)، کمیل حسن الاسود، الحشاش (۶۶- هیلال) علی جعفر مدان (۷۳- الوالی مصطفی)

پیروزی شکننده کره جنوبی در نیمه اول دیدار با بحرین

موقعیت‌های نصف و نیمه کره جنوبی

بازیکنان تیم فوتبال کره جنوبی چند موقعیت نصف و نیمه را روی دروازه بحرین خلق کرد که در دقیقه ۳۵ ضربه پای چپ لی جائه سونگ از بالای دروازه بحرین به بیرون رفت.

تیر خلاص هوانگ این به دفاع مطلق بحرین

بازیکنان کره جنوبی تلاش‌های زیادی را برای رسیدن به دروازه بحرین در نیمه اول انجام دادند که با دفاع جانانه بازیکنان بحرین همراه بود اما در دقیقه ۳۸ قفل دروازه این تیم با شوت زیبای پای چپ هوانگ باز شد و کره توانست با حفظ این گل نیمه اول را به سود خود به پایان برساند.

بازی خشونت آمیز دو تیم در نیمه اول

نیمه اول این دیدار بسیار پر برخورد بود و داور چینی مسابقه ۵ بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. پارک یانگ وو، کیم مین جائه و لی کی از کره جنوبی و علی جعفر مدان و موزس جونا از بحرین در نیمه اول کارت زرد دریافت کردند.

پیروزی با ارزش کره جنوبی برابر بحرین با درخشش دو بازیکن

شروع خوب بحرین در نیمه دوم

بازیکنان بحرین در نیمه دوم برای جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کردند و پس از چند حمله متوالی عبدالله الحشاش در دقیقه ۵۰ توانست گل تساوی را برای بحرین به ثمر برساند تا خیلی زود این تیم حاشیه خلیج فارس به بازی برگردد.

بازگشت کره با گل زیبای لی کانگ این

کره‌ای ها پس از دریافت گل تساوی کنترل بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۵۶ کیم مین جائه صاحب توپ شد و در بیرون محوطه جریمه توپ را به لی کانگ این سپرد و این بازیکن با شوتی زیبا توانست گل دوم کره را وارد دروازه بحرین کند تا چشم بادامی‌ها خیلی زود به بازی برگردند و برتری خود را حفظ کنند.

در خشش لی کانگ این در نیمه دوم

بازیکنان کره که به خوبی توانستند از حملات بحرین در امان بمانند، بار دیگر توسط لی کانگ این به گل دست یافتند تا این بازیکن نام خود را در کنار اکرم عفیف از قطر و مینامینو از ژاپن با دو گل زده در هفته اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ببیند. در دقیقه ۶۹ هوانگ زننده گل اول کره توپ را به کانگ این رساند و این بازیکن با شوتی زیبا توپ را به کنج دروازه بحرین جای داد تا سومین گل کره جنوبی به دست آید.

هوانگ و لی کانگ این با درخششی که در این بازی داشتند باعث پیروزی تیم ملی کشورشان برابر بحرین شدند.

در دیگر دیدار گروه E تیم‌های مالزی و اردن از ساعت ۲۱ شامگاه دوشنبه ۲۵ دی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

منبع: مـهر