جنگ مانچینی با سعودی‌ها در جام ملت‌های آسیا بالا گرفت
جنگ مانچینی با سعودی‌ها در جام ملت‌های آسیا بالا گرفت

زیرنویس؛ «مانچینی دروغ می گوید!» این گزارش سایت سعودی اسپورت از دفاع ۳ بازیکنان ملی پوش عربستان از خودشان درباره اتهامات سرمربی سرشناس ایتالیایی قبل از اولین بازی اش در جام ملت های آسیا است. مانچینی با دستمزد سالیانه ۲۸ میلیون دلار گران ترین مربی دنیا و حاضر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر […]

زیرنویس؛ «مانچینی دروغ می گوید!» این گزارش سایت سعودی اسپورت از دفاع ۳ بازیکنان ملی پوش عربستان از خودشان درباره اتهامات سرمربی سرشناس ایتالیایی قبل از اولین بازی اش در جام ملت های آسیا است.

مانچینی با دستمزد سالیانه ۲۸ میلیون دلار گران ترین مربی دنیا و حاضر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر به شمار می آید.

سلمان الفرج کاپیتان عربستان، سلطان الغنام ستاره النصر و نواف العقیدی دروازه بان اصلی سعودی ۳ قربانی تصمیم مانچینی در جام ملت های آسیا هستند که به سخنان این مربی واکنش یکسان نشان دادند و حرف های این مربی را «نادرست» بیان کردند.

مانچینی روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی با عمان در اولین گامش در جام ملت های آسیا به شدت از بازیکن سالاری در این کشور انتقاد کرد و گفت: سلمان الفرج به من گفت که نمی خواهد در بازی های دوستانه ملی بازی کند به همین خاطر  او را خط زدم. الغنام به من گفت باید در ترکیب اصلی باشم و در غیر اینصورت اردو را ترک می‌کنم. العقیدی هم نظر او را داشت و برای من شرط گذشت که در ترکیب اصلی باشد.

اظهارات سرمربی عربستان علیه این ۳ بازیکن سعودی و دفاع آنها از خودشان مبنی بر نادرست بودن حرف های مانچینی باعث شده تا تیم ملی این کشور که یکی از مدعیان قهرمانی و رقیب تیم ملی ایران است را وارد بحران بزرگی کند. فدراسیون فوتبال عربستان در حال ایجاد کمیته ای است تا این مشکل بزرگ را حل کند.

پایان پیام/





منبع: فارس