به گزارش زیرنویس، سرهنگ  پیام کاویانی رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و تخلیه مقادیر زیادی مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی قدیمی  در حوالی “صالح آباد ” تهران، بررسی  موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه پنجم  این پلیس  قرار گرفت. وی اظهار کرد:  […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ  پیام کاویانی رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و تخلیه مقادیر زیادی مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی قدیمی  در حوالی “صالح آباد ” تهران، بررسی  موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه پنجم  این پلیس  قرار گرفت.

وی اظهار کرد:  تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم  با اجاره کردن یک باب ساختمان مسکونی، مقادیر زیادی مواد محترقه قاچاق و غیر مجاز از استان های مرزی کشور به این مکان انتقال داده بود.

 رئیس  سازمان  اطلاعات  پلیس  تهران  در ادامه افزود:  با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران  به نشانی  اعلامی اعزام  ولی  متهم با دیدن ماموران در محل با مسدود کردن راه های ورودی به انبار قصد  فرار و اخلال در ماموریت پلیس را داشت که در یک عملیات ضربتی   دستگیر شد.

سرهنگ کاویانی  گفت: در این عملیات پلیسی ۱۱۰ هزار و ۱۵۹ عدد مواد محترقه قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم تحویل مرجع قضائی شد، ادامه داد:  کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۳۰  میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

 

منبع خبر: رکنـا