تصمیم مهم کادرفنی تیم ملی؛ نیمکت نشینی شجاع در بازی با هنگ کنگ؟!
تصمیم مهم کادرفنی تیم ملی؛ نیمکت نشینی شجاع در بازی با هنگ کنگ؟!

کادرفنی تیم ملی ایران، قصد دارد در بازی بعدی به شجاع خلیل زاده استراحت دهد.

- تصمیم مهم کادرفنی تیم ملی؛ نیمکت نشینی شجاع در بازی با هنگ کنگ؟!

تیم ملی در حالی موفق شد خیلی راحت فلسطین را در هم بکوبد که این دیدار برای مما بدون تلفات نبود. بازیکنان فلسطینی بسیار خشن و فیزیکی بازی می کردند و بارها بازیکنان تیم ملی را به بدترین شکل می زدند. در همان نیمه اول شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی که زننده گل دوم ما هم بود، بعد از برخورد با مهاجم حریف به شدت مصدوم شد و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد و کادرفنی تیم ملی او را تعویض کرد.

شجاع از ناحیه کف پا دچار مصدومیت شد ولی مصدومیتش طوری نیست که ادامه بازی های تیم ملی را از دست بدهد. خلیل زاده حتی به بازی بعدی تیم ملی که جمعه مقابل هنگ کنگ برگزار می شود هم خواهد رسید. با این حال این بازیکن در دیدار بعدی تیم ملی جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و به احتمال زیاد نیمکت نشین خواهد بود. شجاع که یکی از مهره های اصلی تیم ملی به حساب می آید و در کنار کنعانی زادگان زوج خوبی را تشکیل دادند، در بازی با هنگ کنگ استراحت خواهد کرد تا مصدومیتش تشدید نشود.

مجید حسینی که در بازی قبلی هم جانشین خلیل زاده شد، اصلی ترین گزینه جانشینی شجاع خواهد بود. به غیر از حسینی، روزبه چشمی و سامان فلاح دو مدافع میانی دیگر تیم ملی هستند که می توانند در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرند. با این حال شانس این دو بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی، کمتر از مجید حسینی است.

منبع: خبـر ورزشی