به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهارداشت: با وقوع چند زورگیری طی دی ماه سال جاری در محله “کهریزک”، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰  فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع گشتزنی های ماموران شدت بیشتری گرفت که سرانجام در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهارداشت: با وقوع چند زورگیری طی دی ماه سال جاری در محله “کهریزک”، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰  فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع گشتزنی های ماموران شدت بیشتری گرفت که سرانجام در ۲۵ دی ماه ماموران کلانتری به یک موتورسوار مشکوک شده و برای بررسی و تحقیقات وی را متوقف کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: موتورسوار مذکور که مدرکی دال بر مالکیت وسیله نقلیه خود نداشت با دیدن ماموران سعی در فرار داشت در این امر ناکام ماند و به همراه موتورسیکلت و چاقویی که در جیب خود پنهان کرده بود به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در ادامه از متهم بازجویی انجام شد ولی وی منکر اتهامات شده و سعی کرد با توضیحات گمراه کننده پرونده را به مسیر دیگری بکشاند اما زمانی که با پنج تن از شاکیان پرونده که او را شناسایی کرده بودند روبرو شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری با سلاح سرد، اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: با عترافات متهم و شهادت شاکیان، پرونده ای برای متهم تشکیل و به همراه وی تحویل مراجع قضائی شد.

 

منبع خبر: رکنـا