بازگشت دو ستاره پرسپولیس به تمرینات/ دلیل غیبت مشخص شد
بازگشت دو ستاره پرسپولیس به تمرینات/ دلیل غیبت مشخص شد

دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی از امروز به تمرینات پرسپولیس اضافه شدند.

- بازگشت دو ستاره پرسپولیس به تمرینات/ دلیل غیبت مشخص شد

تمرینات پرسپولیس درحالی از روز شنبه شروع شده که چند بازیکن این تیم به دلایل مختلف در تمرینات غیبت داشتند. میلاد سرلک درگیر کارهای مربوط به سربازی‌اش بود و به دنبال این است که با گرفتن معافیت در پرسپولیس بماند. دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی هم دیگر غایبان پرسپولیس در تمرینات روزهای گذشته بودند. این دو بازیکن از امروز در تمرینات حاضر شدند و در کنار سایرین تمرین کردند.

علی نعمتی که یک نیم فصل پرحاشیه و عجیب و غریب را پشت سر گذاشت، به دلیل حضور در امتحانات دانشگاهی نمی‌توانست در تمرینات شرکت و کند و با مجوز باشگاه پرسپولیس و مربیان این تیم در تمرینات غیبت داشت. همچنین دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل فوت یکی از اقوامش از کادرفنی اجازه گرفت تا به شهرستان برود و در تمرینات غیبت داشت. نعمتی و اسماعیلی‌فر در تمرین امروز شرکت کردند ولی خبری از حضور عمری و سرلک در این تمرین نبود.

عمری برای جلسه با درویش برای جدایی از پرسپولیس راهی ساختمان باشگاه شد و سرلک هم همچنان به خاطر پیگیری کارهای مربوط به سربازی‌اش در تمرینات پرسپولیس غایب است. بعد از چند روز تمرین در تهران ،کاروان پرسپولیس اوایل بهمن ماه برای برگزاری اردویی ۱۰ روزه راهی دبی خواهد شد و در این اردو چند بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی