به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک با همراهی سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی این کمیته، صبح امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه با حضور در محل برگزاری تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی واقع در استادیوم آزادی در جریان روند برگزاری اردوی ملی پوشان این رشته که برای بازی‌های […]

- با تقویت اراده اهداف بزرگ را مد نظر قرار دهید

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک با همراهی سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی این کمیته، صبح امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه با حضور در محل برگزاری تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی واقع در استادیوم آزادی در جریان روند برگزاری اردوی ملی پوشان این رشته که برای بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده می‌شوند، قرار گرفت.

غفور کارگری در جمع تیراندازان اظهار داشت: به چیز‌های کوچک برای خودتان قانع نشوید. شما در رشته‌ای هستید که ثبات شخصیت و موضوعات روحی بسیار اهمیت دارد. آرامش در این رشته حرف اول را می‌زند. با تقویت اراده اهداف بزرگ را مد نظر قرار دهید و ما هم وظیفه داریم تا جای ممکن مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه افزود: از شما می‌خواهم با قدرت فضای خوب و صمیمی خود را حفظ کنید. شما ورزشکاران با شخصیتی هستید و به کادر فنی اعتماد دارید. همه نقطه نظرات شما را یادداشت کردم تا پیگیری کنم. از شما هم می‌خواهم با روحیه و انگیزه بالا کار خود را دنبال کنید.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: در مجموعه پارالمپیک و فدراسیون افراد توانمندی وجود دارند و شما هم به این مجموعه اعتماد داشته باشید. به شما آفرین می‌گویم و مانند بازدید‌های گذشته از حضور در این اردو و شنیدن صحبت‌های شما لذت بردم. من هم به شما امیدوارم و هم از شما امید می‌گیرم.

وی در ادامه با کادر فنی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان جلسه‌ای را برگزار کرد و ملی پوشان نیز به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با دعوت از نسرین شاهی (خراسان‌رضوی)، رقیه شجاعی (زنجان)، ساره جوانمردی (فارس)، فائزه احمدی، سیدمحمدرضا میرشفیعی (تهران) به سرمربی گری حسین امیری و با همراهی زینب آقاعلی اکبری مربی تیم ملی از ۱۵ دی آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

ابراهیم رحیمی سنگری به عنوان تکنسین و کبری کلوانی به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.

تیم ملی پاراتیراندازی تا کنون موفق به کسب ۶ سهمیه برای بازی‌های پارالمپیک پاریس شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا