سید حسین حسینی پیش از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خدا را شکر ما قبل از اینکه بخواهیم وارد مسابقات شویم اردوی خوبی در جزیره کیش داشتیم و آن اردو بسیار به تیم کمک کرد. خدا را شکر بازی اول را که همیشه در تورنمنت‌ها سخت […]

- اعلام آمادگی حسین حسینی برای جانشینی علیرضا بیرانوند

سید حسین حسینی پیش از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خدا را شکر ما قبل از اینکه بخواهیم وارد مسابقات شویم اردوی خوبی در جزیره کیش داشتیم و آن اردو بسیار به تیم کمک کرد. خدا را شکر بازی اول را که همیشه در تورنمنت‌ها سخت است را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. بازی خوبی انجام دادیم و برای بازی بعدی در جام ملت‌ها آماده هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آماده است تا هر زمانی کادر فنی نیاز داشته باشد از وی استفاده کند، گفت: همه ما اینجا هستیم که ۱۰۰درصد آماده باشیم تا هر زمانی که بازی می‌کنیم برای تیم ملی مفید باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که پیروزی ایران مقابل فلسطین، با توجه به نتایج اخیر این تیم نشان دهنده برداشتن گامی محکم است، با این شرایط آینده را چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: اینجا هستیم که به یک موفقیت بزرگ برسیم. همه اعضای تیم متحد و یکدل هستند. واقعاً هر روز برای رسیدن به هدف خود تلاش کرده و حریفان را آنالیز می‌کنیم. از مرحله گروهی که صعود کنیم بازی‌ها دشوار تر خواهد شد، اما ذهن تمام بازیکنان یک ذهن برنده است و انشالله به موفقیت می‌رسیم و دل مردم را شاد می‌کنیم.

منبع: خبـر ورزشی