به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، روبرتو مانچینی پس از برتری ۲ بر یک عربستان مقابل عمان در نشست خبری، اظهار داشت: من از این نتیجه و عملکرد تیم بسیار خوشحالم. در دو هفته گذشته خوب کار کردیم و به بازیکنانم و عملکرد امروزم افتخار می‌کنم. وی در مورد بحث اختلافش با برخی بازیکنانی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، روبرتو مانچینی پس از برتری ۲ بر یک عربستان مقابل عمان در نشست خبری، اظهار داشت: من از این نتیجه و عملکرد تیم بسیار خوشحالم. در دو هفته گذشته خوب کار کردیم و به بازیکنانم و عملکرد امروزم افتخار می‌کنم.

وی در مورد بحث اختلافش با برخی بازیکنانی که اکنون در لیست عربستان حضور ندارند، گفت: دیروز صحبت کردم و امروز پاسخ می‌دهم که هیچ بازیکنی مشکلی ندارد. دیگر هم درباره اش صحبت نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی عربستان در مورد پیشرفت فوتبال این کشور، توضیح داد: فوتبال عربستان اخیراً پیشرفت زیادی کرده است و این نشان دهنده توسعه در قاره آسیا است.

مانچینی عنوان کرد: من به یک سال کامل نیاز دارم و همه می‌دانند که چهار ماه کافی نیست. ما به زمان نیاز داریم و هر مسابقه‌ای که انجام می‌دهیم فرصت بیشتری برای شناخت بازیکنان و نحوه بازی آنها می‌دهد. عمان هم یکی از تیم‌های قدرتمند است.

وی در مورد دلیل قرار نگرفتن عبدالرحمان غریب در ترکیب اصلی، توضیح داد: او بازیکنی است که در لیست حضور دارد اما هر مسابقه شرایط خودش را دارد.

سرمربی عربستان تصریح کرد: ما مستحق برد بودیم زیرا خوب بازی کردیم و نیمه دوم بالاترین درصد توپ با ۷۰ درصد برای ما بود. در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم و سعی می‌کنیم در دیدارهای آینده از آنها اجتناب کرده و تکرارشان نکنیم.

مانچینی در خصوص شرایط پیش آمده قبل از این مسابقه گفت: قبل از بازی تحت هیچ فشاری نبودم، واضح گفتم: با کسی مشکلی ندارم، اینجا هستم تا کار کنم.

منبع: مـهر