اوجاقی: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است
اوجاقی: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است و به همین منظور مسابقات قهرمان شهر را راه اندازی کردیم.

به گزارش زیرنویس، حسین اوجاقی در نشست خبری مرحله پایانی قهرمان شهر اظهار داشت: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است. مسابقات جشنواره و این قبیل مسابقات ابزاری برای ما برای ترویج است چون شور و شوق و هیجان در بین جوانان ایجاد می کند. قهرمان شهر را با تاکیدات توکلی زاده ایجاد کردیم که دومین دوره اش امسال برگزار و به مرحله پایانی رسیده است. در این رقابت ها یک میلیون نفر ثبت نام و شرکت کردند. بخش مرحلی و منطقه ای انجام شده است و الان به مرحله فرامنطقه ای یا نهایی رسیده است.

وی ادامه داد: هندبال، بسکتبال و فوتبال گل کوچک، بدمینیتون، کشتی، دارت و شنا، فوتبال دستی رشته های این مسابقات هستند و در بخش بانوان هم والیبال، داژبال، بسکتبال، دارت، بازی های بومی محلی، بدمینتون، تنیس روی میز و ژیمناستیک بود. چند سالن خود را  هم برای برگزاری این رشته ها مجهز کردیم.

در آیتانه سالروز ولادت حضرت علی برنامه زورخانه ای جوانمردان شهر را ترسیم کردیم و روز سه شنبه ۳ بهمن ۳ تا ۵ بعد از ظهر اجرا خواهد کرد و از پیشکسوتان هم دعوت کرده ایم. در کنار آن از پهلوانانی که بازوبند پهلوانی را در ادوار مختلف گرفته اند هم دعوت شده اند تا در این مراسم سنتی و آیینی شرکت کنند.

منبع: فارس