دادستان عمومی و انقلاب باوی از کشف یک جسد مفقود شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به قتل در باوی پس از دستگیری، محل دفن جسد را نشان داد. مصطفی یوسفی دادستان عمومی و انقلاب باوی در استان خوزستان بیان کرد: پیرو دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن شخصی به هویت ص. […]

- جزئیات کشف جسد یک فرد مفقود شده/ متهم به قتل محل دفن جسد را نشان داد

دادستان عمومی و انقلاب باوی از کشف یک جسد مفقود شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به قتل در باوی پس از دستگیری، محل دفن جسد را نشان داد.

مصطفی یوسفی دادستان عمومی و انقلاب باوی در استان خوزستان بیان کرد: پیرو دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن شخصی به هویت ص. ط در شهرستان باوی، دستور قضایی برای انجام تحقیقات صادر و متعاقب آن یک نفر متهم بازداشت شد.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به قتل اقرار کرد و با راهنمایی وی جسد مقتول که توسط وی دفن شده بود، کشف و برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

یوسفی گفت: همچنین ۲ فقره اسلحه کلت کمری از متهم کشف شد که به گفته وی، یکی از آنها متعلق به مقتول است.

دادستان عمومی و انقلاب باوی اظهار کرد: با توجه به اقرار متهم به همدستی با فرد دیگری در ارتکاب این جرم، متهم دیگر نیز دستگیر و هر ۲ با قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.

وی نسبت به استفاده از سلاح غیرمجاز و جنگی هشدار داد و افزود: هفته گذشته نیز یک فقره کلت کمری به همراه مقادیری فشنگ کشف و یک نفر متهم در این خصوص بازداشت شد.

بیشتر بخوانید:

تیراندازی مردان نقابدار در مشهد/ جنجال عشق پسر ۱۶ ساله به دختر ۸ ساله

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین