پیشنهاد پرسپولیس به سرمربی ذوب آهن چقدر جدی بود؟
پیشنهاد پرسپولیس به سرمربی ذوب آهن چقدر جدی بود؟

چند روزی است که از استعفای رسمی یحیی گل محمدی می گذرد و باشگاه پرسپولیس به دنبال انتخاب یک سرمربی مناسب است. بارها باشگاه پرسپولیس و مدیرانش اعلام کردند به دنبال استخدام سرمربی خارجی هستند و به گزینه های داخلی فکر نمی کنند. در حال حاضر از برانکو ایوانکوویچ به عنوان جدی‌ترین گزینه سرخ ها […]

- پیشنهاد پرسپولیس به سرمربی ذوب آهن چقدر جدی بود؟

چند روزی است که از استعفای رسمی یحیی گل محمدی می گذرد و باشگاه پرسپولیس به دنبال انتخاب یک سرمربی مناسب است. بارها باشگاه پرسپولیس و مدیرانش اعلام کردند به دنبال استخدام سرمربی خارجی هستند و به گزینه های داخلی فکر نمی کنند. در حال حاضر از برانکو ایوانکوویچ به عنوان جدی‌ترین گزینه سرخ ها یاد می‌شود اما سرمربی تیم ملی عمان فعلا تمام تمرکزش را روی جام ملت‌ها گذاشته و معلوم نیست چه پاسخی به پیشنهاد پرسپولیس بدهد.

در چنین شرایطی بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت پرسپولیس، داغ است. از یک طرف گفته می‌شود در صورت منتفی شدن بازگشت برانکو، اوسمار ویرا تا آخر فصل هدایت پرسپولیس را به عهده خواهد داشت و از طرف دیگر، صحبت از احتمال سپردن نیمکت پرسپولیس به یک مربی ایرانی است.

 با این حال بعد از اینکه مهدی تارتار پرده از تماس مدیران پرسپولیس با مدیرعامل ملوان برای جذب این مربی برداشت، محمد ربیعی هم پیشنهاد پرسپولیس را تکذیب نکرد. سرمربی فعلی ذوب آهن در این خصوص گفت: به صورت جدی و مستقیم با شخص من صحبت نشد اما به هر حال همیشه از این گمانه زنی‌ها وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس می داند که هواداران این تیم اصلا موافق سرمربی ایرانی نیستند. گزینه اول پرسپولیسی ها برانکو است ولی اگر او به هر دلیلی بازهم به پرسپولیس نه بگوید، باشگاه پرسپولیس به سراغ گزینه های خارجی دیگر خواهد رفت. در واقع انتخاب سرمربی ایرانی اولویت آخر باشگاه پرسپولیس خواهد بود و اگر به هر دلیلی برانکو و سایر گزینه های خارجی با حضور در پرسپولیس موافقت نکنند، باشگاه ممکن است به سراغ گزینه ها ایرانی برود.

برخلاف هواداران پرسپولیس که اصلا موافق سرمربی ایرانی نیستند، چند تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به درویش توصیه کردند بعد از جدایی گل محمدی، باز هم از سرمربی ایرانی استفاده کند!

منبع: خبـر ورزشی