ماندن عمری در پرسپولیس هنوز قطعی نیست
ماندن عمری در پرسپولیس هنوز قطعی نیست

با وجود اعلام باشگاه پرسپولیس اما بازیکن این تیم همچنان قصد دارد برای سپری کردن دوران سربازی به ملوان برود.

‌به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمد عمری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت با رفتن به سربازی راهی یک تیم نظامی شود و به همین خاطر مذاکراتی هم با باشگاه ملوان بندرانزلی انجام داد که گفته می‌شد توافقاتی هم به دست آمد، اما در نهایت روز گذشته باشگاه پرسپولیس با انتشار یک خبر مدعی شد که عمری در این تیم ماندنی است.

این خبر روز گذشته در حالی منتشر شده که عمری با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق خاصی با مسئولان باشگاه به دست نیاورد، چراکه آنها از عمری خواسته بودند تا او حداقل تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و برای فصل آینده به سربازی برود، اما عمری با این درخواست مخالف بود و اعلام کرد که می‌خواهد هرچه زودتر به سربازی برود تا بتواند زودتر کارت پایان خدمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کند.

با وجود انتشار این خبر از سوی باشگاه پرسپولیس اما، عمری امروز هم به تمرینات این تیم نرفت؛ چراکه او همچنان خواستار رفتن به سربازی است و با شرایط موجود این بازیکن احتمالا روزهای سختی در پیش خواهد داشت؛ چراکه پرسپولیسی‌ها خواستار ماندنش هستند، اما عمری به دنبال سربازی رفتن است. حالا باید دید که این چالش پیش روی عمری با پرسپولیس در نهایت به چه شکل به پایان خواهد رسید.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس