نبیل باهویی بعد از اینکه متوجه شده در لیست مازاد تیم پرسپولیس قرار گرفته به باشگاه اعلام کرده حاضر به فسخ قرارداد خود بدون دریافت دستمزد نمی شود. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس درتلاش است او رابا مهاجم دیگری از لیگ برتر معاوضه کند. نبیل باهویی از سوی باشگاه پرسپولیس به تیم استقلال خوزستان پیشنهاد […]

- حضور این بازیکن در لیست مازاد تیم پرسپولیس قطعی شد

 نبیل باهویی بعد از اینکه متوجه شده در لیست مازاد تیم پرسپولیس قرار گرفته به باشگاه اعلام کرده حاضر به فسخ قرارداد خود بدون دریافت دستمزد نمی شود. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس درتلاش است او رابا مهاجم دیگری از لیگ برتر معاوضه کند.

نبیل باهویی از سوی باشگاه پرسپولیس به تیم استقلال خوزستان پیشنهاد شد به این صورت که نبیل راهی استقلال خوزستان شود و جواد آقایی پور به پرسپولیس بیاید که باشگاه استقلال خوزستان این پیشنهاد را قبول نکرد.

باشگاه استقلال برای فروش جواد آقایی پور ۳۰ میلیارد تومان خواسته است تا با فروش حاصل از این بازیکن دو سه بازیکن خوب برای تقویت تیم خریداری کند.

جالب اینجاست نبیل باهویی با نظر باشگاه جذب شد. زمانی که او پیراهن تیم پرسپولیس را برتن کرد، یحیی گل محمدی به صراحت گفت: جذب او با نظر کادر فنی نبوده است. باید منتظر ماند و دید که در نهایت این بازیکن چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی