«تابناک با تو» – «کیت هرینگتون» در مصاحبه با «تایمز» ابتلا به اختلال اختلال کم‌توجهی-بیش‌فعالی یا به اختصار ای‌دی‌اچ‌دی در زمان ترک اعتیاد را تأیید کرد. این بازیگر ۳۷ ساله در سال ۲۰۱۹ و پس از پایان سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) برای درمان افسردگی و اعتیاد به الکل تحت درمان قرار گرفته بود. هرینگتون […]

تلاش این ۱۲ زن و مرد برای عروسک شدن، دنیا را خبردار کرد«تابناک با تو» – «کیت هرینگتون» در مصاحبه با «تایمز» ابتلا به اختلال اختلال کم‌توجهی-بیش‌فعالی یا به اختصار ای‌دی‌اچ‌دی در زمان ترک اعتیاد را تأیید کرد. این بازیگر ۳۷ ساله در سال ۲۰۱۹ و پس از پایان سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) برای درمان افسردگی و اعتیاد به الکل تحت درمان قرار گرفته بود.

شوک جان اسنو به هوادارانش

هرینگتون در گذشته ابتلا به اختلال او‌سی‌دی و رفتارهای تکرارشونده را تأیید کرده بود. بازیگر نقش «جان اسنو» می‌گوید «از همه‌چیز وحشت» داشته است: «سعی می‌کردم تصویری از پیچیدگی و جذابیت مطلق از نقش خود ارائه کنم اما واقعاً از همه‌چیز وحشت می‌کردم.»

او که در سال ۲۰۱۸ با «رز لزلی» دیگر ستاره سریال «بازی تاج‌وتخت» ازدواج کرده، می‌گوید افسردگی او در پاره‌ای از مواقع روی زندگی اطرافیانش تأثیر داشته است: «[پدر و مادرم من را] شاهزاده تاریکی صدا می‌زدند. پس از سال‌های نوجوانی هرگز من را ترک نکرد. کمی روی خودم کار کرده‌ام اما وقتی اتفاق می‌افتد می‌توانم تمام فضا را غمگین کنم.»

بازیگر «جاودانگان» سپس فاش می‌کند که اولین بار در سال ۲۰۱۵ وقتی مست بوده وارد کلینیک شده اما به محض هوشیاری آنجا را ترک کرده است: «متوجه شدم که زندگی‌ام بر این مدار می‌چرخد. خوشبختانه زمان و مکان درستی بود. موفق شدم از آنجا وارد زندگی تازه‌ای شوم.»

هرینگتون در سال ۲۰۲۲ به «گاردین» گفته بود: «فقط می‌توانم به همه کسانی که به [ترک اعتیاد] فکر می‌کنند بگویم که راه شگفت‌انگیزی برای زندگی است. جان من را نجات داد، بدون شک. احساس می‌کنم که فرد آرام‌تر و خاکی‌تری هستم. خیلی خوشحالم که پیش از بچه‌دار شدن الکل را ترک کردم.»

 ۳۰نما

+