یکی از مهمترین برنامه‌های نکونام برای دور برگشت و شروع دور جدید تمرینات استقلال رسیدن به وضعیت بدنی بالا برای دستیابی به شرایط فیزیکی خوب بازیکنان است. سرمربی استقلال می‌داند در شرایط فعلی باید بیش از هر چیز بدن بازیکنان خود را در شرایطی قرار بدهد که در دور برگشت با تمام توان و قدرت […]

- فرصت ۲۲ روزه نکونام برای نزدیک شدن به جام قهرمانی

یکی از مهمترین برنامه‌های نکونام برای دور برگشت و شروع دور جدید تمرینات استقلال رسیدن به وضعیت بدنی بالا برای دستیابی به شرایط فیزیکی خوب بازیکنان است.

سرمربی استقلال می‌داند در شرایط فعلی باید بیش از هر چیز بدن بازیکنان خود را در شرایطی قرار بدهد که در دور برگشت با تمام توان و قدرت در خدمت او و برنامه‌های تاکتیکی تیم باشند. استقلال به زودی برای برپایی اردوی شبانه روزی اقدام خواهد کرد. بنابراین فعلاً بازیکنان استقلال با انجام تمرینات مفرح مانند فوتبال درون تیمی، پاسکاری و تنیس فوتبال در اختیار کادر فنی هستند تا در روزهای آینده و احتمالاً از شنبه هفته بعد تمرینات سنگین فیزیکی خود را برای ورود به دور جدید بدنسازی استارت بزنند.

به  اعتقاد اغلب کارشناسان و پیشکسوتان استقلال این تیم در دور رفت به لحاظ شرایط بدنی آن وضعیت مطلوب و مورد نظر برای اجرای دستورات تاکتیکی جواد نکونام را در اختیار نداشت. این موضوع زمانی بیشتر نمود پیدا کرد که استقلال به ۵ هفته پایانی دور برگشت به ۴ تساوی رسید. تساوی های پی در پی استقلال و از دست رفتن بیش از ۱۰ امتیاز ثابت کرد استقلال گرچه به لحاظ کار تیمی و هماهنگی بین بازیکنان و داشتن مهره‌های اثرگذار وضعیت خوبی را سپری کرده اما در نبود توان فیزیکی لازم این تیم با مشکل مواجه شد. حالا کادر فنی قصد دارد در دور برگشت تمرینات نیم فصل این شرایط را هرچه سریع‌تر و بهتر جبران کند. از این رو قرار است از روز شنبه آینده و با تکمیل شدن بازیکنان و حضور سیلوا، تمرینات سنگین بدنسازی استارت بخورد.

اولین دیدار پیش روی استقلال روز جمعه ۲۰ بهمن در چارچوب رقابتهای جام حذفی مقابل مس در رفسنجان برگزار می شود و این تیم ۲۲ روز برای تمرین فرصت دارد تا اولین گام به سوی رسیدن به قهرمانی جام حذفی را محکم بردارد.

منبع: خبـر ورزشی