آخرین خبر درباره وضعیت یامگا پس از مصدومیت وحشتناک
آخرین خبر درباره وضعیت یامگا پس از مصدومیت وحشتناک

پس از وقوع حادثه غیر منتظره در تمرین تیم استقلال حالا گفته می‌شود وضعیت بازیکن خارجی این تیم مطلوب است.

 

روز سه‌شنبه و در ادامه دور جدید تمرینات تیم استقلال اعلام شد به دلیل مصدومیت شدید هافبک فرانسوی تیم استقلال از ناحیه سر و صورت این بازیکن با یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. انتشار این خبر در کانال رسمی باشگاه استقلال موجی از نگرانی را بین هواداران این تیم به وجود آورد. در ادامه گفته شد قرار است این بازیکن تحت عمل جراحی سطحی قرار بگیرد. ظاهراً برخورد بین امید حامدی فر و کوین یامگا منجر به این اتفاق شده بود.

خبرهای ابتدایی پس از وقوع این حادثه اعلام شده بود یامگا به قدری شدید آسیب دیده که به این زودی‌ها نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند اما ظاهراً با رسیدگی‌های به موقع و اقدامات صورت گرفته این بازیکن در وضعیت مطلوب و ثابتی قرار گرفته و به زودی با رفع جراحت‌های سطحی در قسمت سر و صورتش قادر به بازگشت به تمرینات خواهد بود.

در دو فصل گذشته (لیگ بیست  یکم و بیست و دوم) این بازیکن فرانسوی یکی از موثرترین نفرات استقلال در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم و نتایج مطلوب استقلال در فصل گذشته بود. همچنین این بازیکن در فصل جاری لیگ برتر نیز پس از حسینی با بیشترین دقایق حضور در ترکیب استقلال یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در قهرمانی نیم فصل بوده که چهار گل زده هم داشته است.

منبع: خبـر ورزشی