به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، «یورن اندرسون» در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ چین در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت: من دیروز بعد از مدت‌ها از عملکرد تمام بازیکنانم که ۲۶ نفر کامل بودیم پس از مدت‌ها خوشحال بودم. احساس خیلی خوبی داریم که همگی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، «یورن اندرسون» در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ چین در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت: من دیروز بعد از مدت‌ها از عملکرد تمام بازیکنانم که ۲۶ نفر کامل بودیم پس از مدت‌ها خوشحال بودم. احساس خیلی خوبی داریم که همگی کنار یکدیگر هستیم.

سرمربی هنگ کنگ افزود: می‌دانیم دوباره با یکی از بهترین تیم‌ها بازی می‌کنیم. ما حدود یک ماه پیش در تهران با آنها بازی کردیم تیمی قدرتمند و مشکل ساز هستند. بازیکنان زیادی در لیگ‌های معتبر دارند ما خودمان را برای این بازی آماده می‌کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا شانسی برای خودشان قائل هستند تاکید کرد: ا می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم. هر دیدار سختی‌های خاص خودش را دارد. ما تا آخرین لحظه در این تورنمنت می‌جنگیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی هنگ کنگ درباره فشردگی بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و میزان آماده سازی بازیکنان هنگ کنگ یاد آور شد: تورنمنت‌هایی اینچنینی باید قبل از شروع تورنمنت خودتان را آماده کنید. کار خیلی سختی است که در کوتاه‌ترین زمان بخواهید خودتان را آماده کنید. بازی مثال ایران که بهترین‌ها را در بهترین تیم‌های اروپایی دارد خیلی سخت است.

اندرسون درباره آگاهی از عملکرد فوق‌العاده خط حمله ایران تصریح کرد: ما می‌دانیم خط حمله خیلی قدرتمندی دارند. دیروز روی این موضوع تمرین کردیم. از قدرت آنها آگاهی داریم.

سرمربی هنگ کنگ درباره تغییر در ترکیب تیمش برای بازی فردا گفت: تمام بازیکنان آمده این دیدار هستند و امیدوارم هستیم بهترین نتایج رقم بخورد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

همچنین «هِلو» بازیکن تیم ملی هنگ کنگ نیز در این نشست حضور داشت و گفت: با یکی از قدرتمندترین تیم‌ها بازی داریم که می‌تواند سخت‌ترین بازی ما باشد. آمده این از حضورمان در این تورنمنت لذت ببریم و تمام تلاش خود را برای بازی با تیمی همچون ایران داشته باشیم.

منبع: مـهر