پلیس وارد ماجرای انتقال نیمار از بارسلونا به پاریس شد
پلیس وارد ماجرای انتقال نیمار از بارسلونا به پاریس شد

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش Mediapart انتقال رکورد جهانی نیمار در سال ۲۰۱۷ از بارسلونا به پاری سن ژرمن توسط مقامات فرانسوی در حال بررسی است. این نشریه گزارش داد وزارت دادگستری به عنوان بخشی از تحقیق برای یافتن اینکه آیا مالیات قرارداد ۲۴۲ میلیون دلاری اعطا شده است یا خیر، در دفتر خزانه داری پاریس […]

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش Mediapart انتقال رکورد جهانی نیمار در سال ۲۰۱۷ از بارسلونا به پاری سن ژرمن توسط مقامات فرانسوی در حال بررسی است. این نشریه گزارش داد وزارت دادگستری به عنوان بخشی از تحقیق برای یافتن اینکه آیا مالیات قرارداد ۲۴۲ میلیون دلاری اعطا شده است یا خیر، در دفتر خزانه داری پاریس تحقیق خود را آغاز کرد.

افسران پلیس اداره مرکزی مبارزه با فساد که تحقیقات را انجام می‌دهند، اعلام کردند که قاضی وینسنت لمونیر و سرژ تورنیر نیز مسئول عملیاتی هستند که در سال ۲۰۲۲ آغاز شده است. این طور شایعه شده که ژان مارسیال ریبس مدیر ارتباطات پاری‌سن‌ژرمن در زمان توافق و معاون سابق مجلس ملی که معاون حزب امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه بود، در این انتقال نقش داشته‌اند.

نیمار تا سال گذشته در پاریس بازی می‌کرد. براساس گزارش بی بی سی، او اواسط سال ۲۰۲۳ با مبلغی حدود ۹۸ میلیون دلار به غول عربستان یعنی الهلال پیوست.

در حال حاضر این ستاره برزیلی به دلیل مصدومیتی که دارد از میادین دور است و او کوپا آمریکا را از دست خواهد داد.

پایان پیام/





منبع: فارس