گلکسی A15 اکنون در بازارهای مختلف موجود است، اما سامسونگ تا به امروز جزئیات دقیقی درمورد عرضه‌ی این گوشی در بازار آمریکا ارائه نکرده بود. هر دو نوع ۴G و ۵G گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی روانه‌ی بازار آمریکا شده‌اند. با توجه به اینکه سامسونگ به‌تازگی از سری جدید پرچمداران خود یعنی گلکسی ‌S24 رونمایی کرده، عرضه‌ی […]

گلکسی A15 اکنون در بازارهای مختلف موجود است، اما سامسونگ تا به امروز جزئیات دقیقی درمورد عرضه‌ی این گوشی در بازار آمریکا ارائه نکرده بود.

هر دو نوع ۴G و ۵G گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی روانه‌ی بازار آمریکا شده‌اند. با توجه به اینکه سامسونگ به‌تازگی از سری جدید پرچمداران خود یعنی گلکسی ‌S24 رونمایی کرده، عرضه‌ی ناگهانی A15 در آمریکا اتفاق جالبی است.
گلکسی A15 یکی از بهترین گوشی های اقتصادی با قابلیت اتصال به ۵G است. قیمت گوشی گلکسی A15 به ۲۰۰ دلار می‌رسد. این گوشی سامسونگ در دو رنگ آبی مشکی و آبی روشن در دسترس قرار دارد.

گلکسی A15 یک از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G است؛ اما مشخصات قابل قبولی دارد و برای انجام کارهای روزانه مناسب به نظر می‌رسد.

گوشی ارزان ۲۰۲۴ سامسونگ با امکان اتصال به 5G از راه رسید!

گلکسی A15 دارای پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی (قابل ارتقا به ۲۵۶ گیگابایت از طریق microSD) است.

دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی A15 5G از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

گلکسی A15 5G از صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۵ اینچی اولد (با نام تجاری Super AMOLED) با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد که برای این گوشی ارزان بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی گلکسی A15 5G می‌توان به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی و اندروید ۱۴ اشاره کرد.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین