درحالی که برانکو به پرسپولیس برای بار دوم پاسخ منفی داد و این باشگاه هنوز سرمربی بعدی خود را انتخاب نکرده، شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیسی ها در آستانه یک خرید عجیب و غریب قرار دارند. آنطور که شنیدیم آمادونی کمالوف وینگر ۲۱ ساله تاجیکستانی که در تیم استقلال تاجیکستان بازی می […]

- انتخاب عجیب در پرسپولیس/ قرمزها با وینگر تاجیکستانی تمام کردند

درحالی که برانکو به پرسپولیس برای بار دوم پاسخ منفی داد و این باشگاه هنوز سرمربی بعدی خود را انتخاب نکرده، شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیسی ها در آستانه یک خرید عجیب و غریب قرار دارند. آنطور که شنیدیم آمادونی کمالوف وینگر ۲۱ ساله تاجیکستانی که در تیم استقلال تاجیکستان بازی می کند، توسط افرادی به پرسپولیس لینک شدند و مدیران این باشگاه هم قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را دارند.

مذاکرات خوبی با ایجنت این بازیکن انجام شده و این وینگر جوان که آمار چندان خوبی هم ندارد، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد. این درحالیست که پرسپولیس مربی ندارد و مشخص نیست چه کسی این بازیکن را از نظر فنی تایید کرده و مدیران پرسپولیس مشغول مذاکره با او شدند. این بازیکن در لیگ نه چندان سطح بالای تاجیکستان در ۱۹ بازی ۴ گل زده که آمار چندان خوبی نیست.

پرسپولیس در حال حاضر کنعانی زادگان، زاهدی، هنانوف، باهویی و گولسیانی را در اختیار دارد و تنها یک بازیکن خارجی می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد. در صورتیکه پرسپولیس بخواهد عبدالکریم حسن را هم به خدمت بگیرد،باید نام یک بازیکن از سهمیه خارجی خود را از لیست خارج کند تا بتواند حسن و کمالوف را جذب کند.

گفتنی است این بازیکن بسیار ارزان قیمت است و شاید باشگاه پرسپولیس به همین دلیل به سراغ جذب آمادونی کمالوف رفته است.

منبع: خبـر ورزشی