به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، «راب بائر» طی نشست روسای نظامی در بروکسل گفت: برای اینکه در آینده کاملا موثر عمل کنیم، به تحول جنگی ناتو نیاز داریم. نشریه پالتیکو به نقل از رئیس کمیته نظامی ناتو نوشت: متحدان باید بر تاثیرگذاری متمرکز شوند و آمادگی دفاعی خود را با رزمایش‌ها و شراکت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، «راب بائر» طی نشست روسای نظامی در بروکسل گفت: برای اینکه در آینده کاملا موثر عمل کنیم، به تحول جنگی ناتو نیاز داریم.

نشریه پالتیکو به نقل از رئیس کمیته نظامی ناتو نوشت: متحدان باید بر تاثیرگذاری متمرکز شوند و آمادگی دفاعی خود را با رزمایش‌ها و شراکت در صنعت افزایش دهند. ما از بازیگران عمومی و خصوصی می‌خواهیم تا طرز فکر خود را از دورانی که در آن همه چیز قابل برنامه‌ریزی، قابل پیش‌بینی و کنترل بود به دورانی که در آن هر چیزی ممکن است در هر زمان رخ دهد، تغییر دهند.

در حالی که کشورهای عضو ناتو پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، هزینه‌های دفاعی خود را به شدت افزایش داده‌اند و قراردادهای جدید بزرگی را با سازندگان تسلیحات منعقد کرده‌اند، اما افزایش تولیدات و خروجی مدتی طول می‌کشد.

راب بائر با اشاره به جنگ اوکراین گفت: گام‌های زیادی برای برداشتن وجود دارد و جنگ اوکراین درگیری مهم و حیاتی است که سرنوشت جهان را مشخص می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: قدرت گسل‌های زیرزمینی در حال تغییر است و درنتیجه ما در چند دهه اخیر با خطرناک‌ترین جهان مواجه هستیم.