دونالد ترامپ روز پنجشنبه و طی تجمعی در میان هوادارانش در شهر پرتسموث واقع در ایالت نیوهمپشایر گفت: شما می‌توانید این مسئله را برحسب درصد پیش‌بینی کنید. من می‌گویم ۱۰۰ درصد مطمئنم که شما شاهد حمله تروریستی بزرگی در کشور ما خواهید بود و دلیل آن نحوه مدیریت جو بایدن بر سر مسائل مرزی است […]

دونالد ترامپ روز پنجشنبه و طی تجمعی در میان هوادارانش در شهر پرتسموث واقع در ایالت نیوهمپشایر گفت: شما می‌توانید این مسئله را برحسب درصد پیش‌بینی کنید. من می‌گویم ۱۰۰ درصد مطمئنم که شما شاهد حمله تروریستی بزرگی در کشور ما خواهید بود و دلیل آن نحوه مدیریت جو بایدن بر سر مسائل مرزی است

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و چهره پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور در ادامه افزود: از زمانی که بایدن در سال ۲۰۲۱ ریاست را برعهده گرفت، ایالات متحده شاهد ورود تعدادی تروریست به خاک کشور بوده است. اما در سال ۲۰۱۹ هنگامی که من رئیس‌جمهور بودم، هیچ تروریستی وارد کشور نشد.

ترامپ در ادامه ادعایش مجددا تاکید کرد: در زمان چهار سال ریاست من، هیچ تروری رخ نداد. میلیون‌ها نفر اکنون از یمن، خاورمیانه و سراسر جهان به آمریکا می‌آیند.

او که روز سه‌شنبه در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواهان در ایالت آیووا پیروز شد، معتقد است هنگامی که ریاست بایدن به اتمام برسد، ۵۰ الی ۶۰ میلیون مهاجر غیرقانونی وارد خاک آمریکا خواهند شد؛ رقمی که «بیشتر از جمعیت نیویورک است».

ترامپ در پایان گفت: «اکثریت افرادی که به ایالات متحده وارد می‌شوند، مردان ۱۸ الی ۲۵ سال هستند؛ سن مناسب برای یک سرباز. هم‌چنین ۲۷ هزار نفر تنها از چین آمده‌اند و سوال اینجاست که آیا آنها مشغول تشکیل ارتش در کشور ما هستند؟!»

خبرفوری

+